120 هزار لیتر محلول پاشی برای گندزدایی بخش فشافویه ری انجام شد


120 هزار لیتر محلول پاشی برای گندزدایی بخش فشافویه ری انجام شد

شهرری - ایرنا - شهردار حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان گفت: تاکنون 120 هزار لیتر محلول‌پاشی به منظور ضدعفونی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهر انجام شده‌است.

محسن تاجیک روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور پیشگیری از انتشار و شیوع بیماری ویروسی کرونا، ضد عفونی کردن اماکن عمومی، مذهبی و وسایل حمل و نقل عمومی بخش فشافویه توسط شهرداری ازاسفند ماه سال گذشته آغاز شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: مرحله نخست ضدعفونی کردن مکان های عمومی بخش حسن آبادفشافویه از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و این عملیات تا ضدعفونی کردن کامل تمامی مکان های عمومی و معابر بر اساس تاکیدات وزارت بهداشت ادامه خواهد داشت.
تاجیک با اشاره به توزیع بیش از۳۵ هزارلیتر مواد ضدعفونی دربخش حسن آباد فشافویه تصریح کرد: بیش از ۳۵ هزار لیتر مایع ضدعفونی در بین شهروندان و رانندگان خطوط از طریق اکیپ خدمات شهری و سازمان حمل‌ونقل توزیع شد.
وی عنوان کرد:ضدعفونی معابر شهری از دیگر برنامه‌های بود که در اولویت کاری این ستادقرارگرفت و اکیپ‌های خدمات شهری به همراه نیروهای آتش‌نشانی، بسیج، انتظامی، طی مراحل مختلف و به‌طور مستمر به مه پاشی و ضدعفونی معابرشهراقدام نمودند که این روند همچنان ادامه دارد.
تاجیک ادامه داد: عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن پارک ها، سرویس های بهداشتی، آرامستان ها، وسایل نقلیه و خودروهای عمومی. برای مقابله با ویروس کرونا انحام می گیرد و نیروهای شهرداری در این زمینه هیچ کوتاهی نخواهند کرد.
وی بیان کرد: تلاش بر این است تا فضای عمومی عاری از این ویروس شود تا شهروندان بتوانند بدون هیچ گونه نگرانی با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر رفت و آمد کنند و کارهای روزمره خود را انجام دهند.
حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران - قم قرار دارد.
شهرستان ری با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر درجنوب استان تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر