نماینده ایران در سازمان ملل: ایران  تسلیم تهدید نخواهد شد


 نماینده ایران در سازمان ملل: ایران  تسلیم تهدید نخواهد شد

شفقنا- سخنگوی نمایندگی هیات جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل به اظهارات خصمانه رییس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران ایران واکنش نشان داد. علیرضا میریوسفی معاون دفتر مطبوعاتی و سخنگوی نمایندگی هیات ایران در سازمان ملل در واکنش به توییت اخیر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران ایران در گفت‌وگو با این نشریه گفت: ایران ثابت کرده است […]

 نماینده ایران در سازمان ملل: ایران  تسلیم تهدید نخواهد شد نماینده ایران در سازمان ملل: ایران  تسلیم تهدید نخواهد شد

شفقنا- سخنگوی نمایندگی هیات جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل به اظهارات خصمانه رییس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران ایران واکنش نشان داد. علیرضا میریوسفی معاون دفتر مطبوعاتی و سخنگوی نمایندگی هیات ایران در سازمان ملل در واکنش به توییت اخیر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران ایران در گفت‌وگو با این نشریه گفت: ایران ثابت کرده است که تسلیم ارعاب و تهدیدها نشده و مطابق قوانین بین‌المللی، در دفاع از قلمرواش در برابر هرگونه تجاوزی تردید نخواهد کرد.

ایسنا به نقل از هفته‌نامه نیوزویک نوشت: میریوسفی همچنین با زیر سوال بردن اولویت‌های پنتاگون به ویژه این که هر دو کشور [آمریکا و ایران] درحال مبارزه با ویروس کرونای جدید هستند، گفت: در بحبوحه بیماری همه‌گیر کرونا و در حالی که توجه تمام جهان به مبارزه با این خطر معطوف است، سوال این است که ارتش آمریکا ۷۰۰۰ مایل دورتر از خانه در آب‌های خلیج فارس چه می‌کند.

بر اساس این گزارش، اظهارات میریوسفی در پی این مطرح می‌شود که روز گذشته دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه در توییتی نوشت: به نیروهای دریایی آمریکا دستور داده‌ام که اگر قایق‌های ایرانی در دریا مزاحم کشتی‌هایمان شدند به تک تکشان شلیک و آن‌ها را نابود کنند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان