دانلود بازی پرطرفدار نبرد دریایی اندروید (+مود)


مجله آنلاین موبنا – در بازی Sea Battle 2 شما به عنوان یک بازیکن می توانید با تجهیزات خاص و منحصر به فردی که در اختیار دارید به پیکار با دشمنان بروید! با استفاده از ناوها، هواپیماهای جنگی، بمب افکن ها، زیردریایی، مین، رادار و… و اتخاذ استراتژی های دفاعی و هجومی دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید و به جمع آوری امتیاز بپردازید! محل کشتی هایتان...

مجله آنلاین موبنا – در بازی Sea Battle 2 شما به عنوان یک بازیکن می توانید با تجهیزات خاص و منحصر به فردی که در اختیار دارید به پیکار با دشمنان بروید! با استفاده از ناوها، هواپیماهای جنگی، بمب افکن ها، زیردریایی، مین، رادار و… و اتخاذ استراتژی های دفاعی و هجومی دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید و به جمع آوری امتیاز بپردازید! محل کشتی هایتان را روی صفحه نمایش پیش روی تان تعیین کنید، موقعیت کشتی های دشمن را حدس بزنید و به آن ها حمله کنید و از انواع و اقسام سلاح هایی که در اختیار دارید برای غرق کردن کشتی های دشمن استفاده کنید! تاکتیک خودتان را داشته باشید و حتی یک شانس موفق شدن هم به حریف تان ندهید! حالت های مختلف بازی به صورت چند نفره با بلوتوث، انلاین با کاربران سراسر جهان و … به شما امکان مشغول شدن و معتاد شدن را می دهند! اگر از علاقه مندان به بازیهای خاص هستید که در محیطی جالب بتواند برای روزها سرگرم تان کند و ارزش دانلود را داشته باشد بدون شک نسخه اول و دوم بازی Sea Battle نظرتان را جلب میکند.

دانلود بازی پرطرفدار نبرد دریایی اندروید (+مود)

هر دو نسخه اول و دوم بازی Sea Battle بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.7 از 5.0 را کسب کند که ما جدیدترین و آخرین نسخه هر دو ورژن اش را برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید.

ویژگی مود : پول بی نهایت.

تغییرات نسخه ی V2.3.2 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی

دانلود بازی پرطرفدار نبرد دریایی اندروید (+مود)دانلود بازی پرطرفدار نبرد دریایی اندروید (+مود)

دانلود فایل نصبی نسخه اول بازی با لینک مستقیم – 16 مگابایت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند