آرتور لکلرک برادر چارلز لکلرک را بیشتر بشناسیم


فرمول یک ایران – آرتور لکلرک راننده جدید و جوان آکادمی فراری است که برادر کوچکتر راننده اصلی تیم فرمول یک اسکودریا فراری، چارلز لکلرک، می‌باشد. فراری او و چند تن دیگر از جوانان را به آکادمی خودش آورده است و قصد دارد که از آن‌ها ستاره‌های بعدی و درخشان این تیم را بسازد. آرتور لکلرک متولد روز چهاردهم ماه اکتبر سال 2000 است و فعلا در حال مسابقه دادن...

فرمول یک ایران – آرتور لکلرک راننده جدید و جوان آکادمی فراری است که برادر کوچکتر راننده اصلی تیم فرمول یک اسکودریا فراری، چارلز لکلرک، می‌باشد. فراری او و چند تن دیگر از جوانان را به آکادمی خودش آورده است و قصد دارد که از آن‌ها ستاره‌های بعدی و درخشان این تیم را بسازد.

آرتور لکلرک متولد روز چهاردهم ماه اکتبر سال 2000 است و فعلا در حال مسابقه دادن در مسابقات قهرمانی منطقه‌ای اروپا با تیم پریما پاورتیم می‌باشد. راننده 19 ساله موناکویی، پیشتر عضو تیم جوانان سائوبر بود و در یکی از آزمون‌های فصل 2019 آکادمی رانندگان فراری شرکت کرد و در مسابقه فرمول 4 آلمان نیز مسابقه داد و به پیروزی رسید. پس از آن نیز توانست با کسب هفت سکو در پایان فصل در رده سوم قهرمانی قرار بگیرد.

آرتور جوانترین پسر خانواده لکلرک محسوب می‌شود و هم چارلز و هم لورنزو از او بزرگتر هستند. اما فقط او و چارلز هستند که در سری مسابقات اتومبیلرانی شرکت می‌کنند. در فصل 2018، لکلرک توانست در مسابقات فرمول 4 فرانسه در رده پنجم قرار بگیرد و در یک مسابقه نیز به پیروزی برسد.

این پیروزی در مسابقه نوگارو در اولین ورود وی به این سری مسابقات به دست آمد. این راننده جوان موناکویی مسابقه را از رده چهارم در مسابقه معکوس شروع می‌کرد و پس از یک شروع خوب و تصادفی که بین استبان موث و متیو هررو در دور اول صورت گرفت و خودروی ایمنی به پیست آمد، او توانست پیشتاز مسابقه باشد و به پیروزی برسد.

آرتور لکلرک برادر چارلز لکلرک را بیشتر بشناسیمآرتور لکلرک برادر چارلز لکلرک را بیشتر بشناسیم میک شوماخر ، اسکودریا فراری 2019

آینده آرتور لکلرک چه چیزی در خودش دارد؟

بدون شک، آرتور لکلرک می‌خواهد که دنباله‌رو برادر بزرگترش باشد. به این خاطر که چارلز لکلرک هم عضوی از آکادمی رانندگان فراری بود که در نهایت هم به تیم اصلی پیوست. کسی نمی‌داند که او آیا واقعا می‌تواند به این تیم بپیوندد و لباس قرمز فراری را به تن کند یا نه. اما سوال اینجاست که این مسئله چقدر زمان می‌برد و او چقدر می‌تواند در این خانواده ماندنی باشد!؟

باید به یاد داشت که لکلرک در جمع نه نفر دیگر قرار دارد که برخی از آن‌ها هم‌دوره‌ای او هستند. اعضای جدید این خانواده عبارتند از: میک شوماخر، رابرت شوارتزمن، جولیانو السی، کالوم ایلوت، مارکوس آرمسترانگ، اِنزو فیتیپالدی، جیانلوکا پِتِکوف و دینو بگانویچ.
در بین همه این افراد میک شوماخر بزرگترین تهدید آرتور لکلرک به حساب می‌آید و همه این افراد در حال مسابقه دادن هستند تا بتوانند امتیازاتی را برای کسب سوپرلایسنس خودشان بدست بیاورند؛ زیرا تنها آن زمان است که آن‌ها شانس مسابقه دادن در فرمول یک را دارند.

ویراستار » انسیه صفری این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...