دعوت از رونالدو برای تغییر نام ورزشگاه بارسلونا (عکس)


از کریستیانو رونالدو درخواست شده تا با خرید امتیاز تغییر نام نوکمپ، ورزشگاه بارسلونا را به CR7 تغییر نام دهد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از روش های کسب درآمد باشگاه های فوتبال فروختن نام ورزشگاه اختصاصی است و باشگاه های زیادی در جهان فوتبال اقدام به فروش نام ورزشگاه کردهاند. مدتی قبل کمپانی تلویزیونی مدیاپرو خبر از پیشنهاد 300 میلیون یورویی به بارسلونا برای تغییر نام نوکمپ داده بود، اما توافق صورت نگرفت و این موضوع نیمه تمام ماند.

حالا باشگاه بارسا اعلام کرده است امتیاز نام ورزشگاه نوکمپ را برای اولین بار در فصل 21-2020 خواهد فروخت تا مبلغی را برای کمک به مبارزه علیه ویروس کرونا جمع آوری کند.

دعوت از رونالدو برای تغییر نام ورزشگاه بارسلونا (عکس)

در واقع باشگاه بارسلونا می‌خواهد از نام ورزشگاهش در جهت کمک به مبارزه با کرونا ویروس استفاده کند.

در بیانیه آن‌ها نوشته شده است:«هیات مدیره بارسلونا با تغییر نام ورزشگاه در فصل 2020-2021 موافقت کرده است. حقوق مربوط به اسم ورزشگاه به نهاد بارسلونا منتقل می‌شود تا به این وسیله کمک‌های مالی بیشتری برای مبارزه با کرونا و تحقیقات در این زمینه جمع آوری شود.»

نهاد بارسلونا یک اسپانسر جذب می‌کند و نوکمپ به مدت یک فصل به این نام شناخته خواهد شد. درآمد حاصل هم در پروژه مبارزه با کرونا ویروس و تحقیقات در این زمینه هزینه خواهد شد. جمعی از مدیران باشگاه، اسپانسر موردنظر را انتخاب می‌کنند.

پس از انتشار این خبر، سوژه شوخی با نام های احتمالی ورزشگاه نوکمپ داغ شد. در جدیدترین آنها، "بشیر احمد"، مشاور شخصی رئیس جمهور نیجریه از کریستیانو رونالدو درخواست کرد این امتیاز را خریداری کند و نام ورزشگاه را به CR7 تغییر دهد!

دعوت از رونالدو برای تغییر نام ورزشگاه بارسلونا (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...