افشاگری ستاره پیشین رئال از رفتارهای زشت مسی


افشاگری ستاره پیشین رئال از رفتارهای زشت مسی

یرزی دودک، دروازه بان سابق رئال مادرید به انتقاد از لیونل مسی پرداخت. نوشته افشاگری ستاره پیشین رئال از رفتارهای زشت مسی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

افشاگری ستاره پیشین رئال از رفتارهای زشت مسی

یرزی دودک : برخلاف ظاهر آرام مسی او بازیکن بسیار بی ادبی است
نویسنده : pars football
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۷
افشاگری ستاره پیشین رئال از رفتارهای زشت مسی

یرزی دودک، دروازه بان سابق رئال مادرید به انتقاد از لیونل مسی پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یرزی دودک که بین سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ عضو رئال مادرید بوده و ال کلاسیکوهای جنجالی آن مقطع را تجربه کرد، مدعی شد لیونل مسی بازیکن بزرگ بارسلونا و پپ گواردیولا در ظاهر افرادی آرام و مودب به نظر می رسند، اما رقبا را تحریک کرده و حرف های توهین آمیزی در مورد آنها به کار می برند.

یرزی دودک گفت:

“لیونل مسی رفتاری زشت و تحریک آمیز دارد، البته این امر در مورد کل بازیکنان بارسلونا و پپ گواردیولا صدق می کند. آنها خیلی علاقمند به تحریک کردن تیم مقابل بودند. آنها این رفتار را تا سر حد ممکن انجام می دهند و این روند برای ژوزه مورینیو و کل تیم رئال مادرید بسیار مضر بود.

من خودم دیدم حرف های زشت و تندی که لیونل مسی به بازیکنانی مانند سرخیو راموس و په په می زد را از نزدیک شنیدم و شما نمی توانید تصور کنید این صحبت ها از سوی چنین بازیکنی که آرام و مودب به نظر می رسد زده شود.

کریستین رونالدو شاید به ظاهر متکبر به نظر برسد، اما در واقع انسانی قابل اعتماد محسوب می شود. او تقریبا شبیه رائول بوده و بازیکنی رقابت طلب است که می خواهد پیروز شود. آنها ترجیح می دهند تیم شان به جای برتری ۰-۵ با گلزنی دیگر بازیکنان، ۱-۲ با گل های آنها پیروز شود.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد