شایعه: نسخه‌ی جدید بازی Call of Duty همچنان قرار است در پاییز امسال منتشر شود


شایعه: نسخه‌ی جدید بازی Call of Duty همچنان قرار است در پاییز امسال منتشر شود

گزارش جدید و شاید معتبری حکایت از این دارد که نسخه‌ی جدید بازی Call of Duty برای سال 2020 همچنان در پاییز به انتشار خواهد رسید. شایعه: نسخه‌ی بعدی سری بازی Call of Duty ریبوت Black Ops خواهد بود Call of Duty: Modern Warfare و عنوان اسپین‌آف بتل رویال آن یعنی Call of Duty: Warzone این روزها عملکرد درخشانی دارند و میلیون‌ها بازیکن را کاملاً سرگرم...

گزارش جدید و شاید معتبری حکایت از این دارد که نسخه‌ی جدید بازی Call of Duty برای سال 2020 همچنان در پاییز به انتشار خواهد رسید.

Call of Duty: Modern Warfare و عنوان اسپین‌آف بتل رویال آن یعنی Call of Duty: Warzone این روزها عملکرد درخشانی دارند و میلیون‌ها بازیکن را کاملاً سرگرم خود کرده‌اند اما نسخه‌ی اصلی دیگری در سال 2020 از این سری روانه‌ی بازار خواهد شد.

«جیسون شرایر» (Jason Schreier) از کوتاکو که اعتبار گزارش‌هایش بر هیچ‌کس پوشیده نیست، به برخی سوالات درباره‌ی نسخه‌ی جدید بازی Call of Duty پاسخ داده است. اول و مهم‌تر از همه، به نظر می‌رسد که این عنوان همچنان قرار است در پاییز پیش رو راهی بازار شود.

با این حال، شرایر یکی از نکات اصلی شایعات قبلی را به نوعی رد کرده است. در شایعات قبلی گفته می‌شد که این نسخه‌ی جدید ریبوت سری Black Ops خواهد بود اما وی چنین چیزی را قبول ندارد و همچنین اظهار دارد که بازی در ویتنام جریان خواهد داشت.

اگرچه شرایر منبع قابل اعتمادی به حساب می‌آید، اما همچنان باید تمامی این‌ها را در حد شایعه در نظر گرفت و منتظر اخبار رسمی از سوی اکتیویژن بود. سری Call of Duty روزهای بسیار خوبی را سپری می‌کند و واضح است که اکتیویژن برنامه‌های جذاب دیگری را نیز برای آینده‌ی آن دارد که در فاصله‌ای نه چندان دور به اشتراک خواهد گذاشت.

شایعه: نسخه‌ی جدید بازی Call of Duty همچنان قرار است در پاییز امسال منتشر شودشایعه: نسخه‌ی جدید بازی Call of Duty همچنان قرار است در پاییز امسال منتشر شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا