حرکت‌های خودجوش مردم ایران در ایام کرونا بی‌نظیر است


حرکت‌های خودجوش مردم ایران در ایام کرونا بی‌نظیر است

مراغه - ایرنا - عضو خبرنگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: حرکت‌های خودجوش و نیکوکارانه مردم ایران در ایام کرونا برای حمایت از اقشار نیازمند، در دنیا بی‌نظیر است.

آیت‌ الله محمدتقی پورمحمدی پنجشنبه شب در آیین توزیع بسته های غذایی رزمایش کمک‌های مومنانه در پایگاه شهید مدنی مراغه افزود: با وجود تحریم های ظالمانه نظام استکباری و آمریکا، انفاق خیران و گروه های مردمی در این روزها قابل ستایش است.
وی ادامه داد: انفاق و توزیع کمک های مردمی براساس رهنمودهای رهبری از نیمه شعبان در سراسر کشور آغاز شده و اکنون نیز تداوم دارد و این امر به واسطه عزم نیروهای خودجوش مردمی، خیران و بسیجیان همیشه در صحنه محقق شده است.
پورمحمدی با اشاره به آغاز رزمایش کمک های مومنانه در این شهرستان اضافه کرد: این رزمایش فرصتی برای انفاق در راه خدا در آستانه ماه ضیافت اللهی است.
وی همچنین با تجلیل از تلاش های کارکنان بخش های درمانی گفت: مجاهدت های کادر درمانی بیمارستان ها حرکتی ایثارگرانه در خط مقدم حفظ سلامت جامعه است.
وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان افزود: با توجه به فتوای مراجع بزرگ تقلید، کرونا و شرایط موجود نباید بهانه ای برای روزه خواری افراد سالم شود.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز با اشاره به رزمایش کمک های مومنانه در این شهرستان گفت: این رزمایش فرهنگی و اجتماعی با هدف حمایت از نیازمندان همزمان با سراسر کشور در پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج برگزار می شود.
سرهنگ سعید رشیدی افزود: مرحله اول رزمایش کمک های مومنانه تا ۱۵ رمضان و مرحله بعدی آن نیز تا عید فطر امسال ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: در این رزمایش با حمایت و مشارکت خیران و بسبجیان، بسته های معیشتی و غذایی جمع آوری و توزیع خواهد شد که در نخستین روز از آن، ۲ هزار بسته سبد حمایتی بین نیازمندان توزیع می شود.
وی افزود: به همت آحاد ملت بزرگ ایران، تهدید بیماری کرونا به فرصتی برای همدلی و همگرایی در جهت حمایت از دیگران و انفاق در راه خدا تبدیل شده که غرب با وجود ادعاهای خود از انجام آن عاجز و ناتوان است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !