ازدحام مراجعه‌کنندگان به پارک چیتگر | واکنش مسئولان شهری | چیتگر همچنان تعطیل است


ازدحام مراجعه‌کنندگان به پارک چیتگر | واکنش مسئولان شهری | چیتگر همچنان تعطیل است

روابط عمومی مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) اعلام کرد: تا زمان شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا این مجموعه همچنان تعطیل است.

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) روز جمعه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کماکان به منظور شکست زنجیره‌ انتقال کرونا، دریاچه چیتگر تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده: دریاچه چیتگر ساخته شد تا مأمنی باشد برای آرامش و تفرج شهروندان اما در شرایط موجود و لزوم فاصله‌گذاری اجتماعی برای شکست ویروس منحوس کرونا، تا زمان صدور مجوز از جانب ستاد ملی مقابله با کرونا و سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران، دریاچه چیتگر تعطیل خواهد بود.

بوستان های شهر تهران از روز گذشته بازگشایی شد اما بوستان های جنگلی از جمله چیتگر، پردیسان، لویزان و یاس فاطمی همچنان تعطیل هستند.

بوستان چیتگر همچنان تعطیل است

احسان خیراتیان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ نیز گفت: بر اساس دستورالعمل سازمان بوستان‌ها، بوستان‌های بزرگ همچون چیتگر برای پیشگیری از شیوع کرونا همچنان تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود. شهرداری منطقه از فرصت تعطیلی بوستان چیتگر برای توسعه درختکاری و بهینه سازی و توسعه آبیاری تحت فشار درختان استفاده کرده است.

وی اضافه کرد: تردد شهروندان با اتومبیل شخصی در بوستان چیتگر تاکنون باعث خسارت‌هایی به محیط زیست شده به همین دلیل بعد از بازگشایی این بوستان تمهیداتی در نظر گرفته شده که با تجهیز بوستان به خودروهای برقی و همچنین با برنامه‌ریزی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه برای تامین پارکینگ در بیرون از بوستان، شهروندان بدون استفاده از اتومبیل‌های شخصی در داخل این بوستان حضور پیدا کنند.

خیراتیان تاکید کرد: شهروندان تهرانی تا زمان بازگشایی چیتگر از مراجعه به این بوستان جنگلی خودداری کنند.

ویدئویی امروز منتشر شد که ازدحام مراجعه کنندگان به پارک چیتگر در پی اعلام بازگشایی بوستان‌ها و فضاهای سبز را نشان می‌داد. این ویدئو را در زیر ببینید:

کد خبر 504522

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403