اسکوتر Mijia 1S شیائومی با قابلیت پیمایش 30 کیلومتر روانه بازار شد


اسکوتر Mijia 1S شیائومی با قابلیت پیمایش 30 کیلومتر روانه بازار شد

رسانه کلیک – کمپانی چینی شیائومی بعد از گذشت تقریبا چهار سال، دومین اسکوتر جدید خود به نام Mijia 1S را روانه بازار کرد. در ادامه به بررسی مشخصات این وسیله مهیج و ورزشی می پردازیم. در سال 2016، شیائومی با عرضه یک اسکوتر الکتریکی به پاداش ها و جوایز متعددی دست پیدا کرد. حال […] نوشته اسکوتر Mijia 1S شیائومی با قابلیت پیمایش 30 کیلومتر روانه بازار...

رسانه کلیک – کمپانی چینی شیائومی بعد از گذشت تقریبا چهار سال، دومین اسکوتر جدید خود به نام Mijia 1S را روانه بازار کرد. در ادامه به بررسی مشخصات این وسیله مهیج و ورزشی می پردازیم.

در سال 2016، شیائومی با عرضه یک اسکوتر الکتریکی به پاداش ها و جوایز متعددی دست پیدا کرد. حال این غول فناوری چینی پس از گذشت تقریبا چهار سال از عرضه ابتدایی، اسکوتر Mijia 1S را روانه بازار کرده است. قیمت این محصول 1999 یوان (تقریبا 282 دلار) بوده و فعلا در پلتفرم Xiaomi Mall یافت می شود.

اسکوتر Mijia 1S دارای ویژگی های جدید و مدرنی بوده که از جمله آن ها می توان به یک داشبورد بصری تعاملی اشاره کرد که از بررسی و تشخیص خودکار پشتیبانی می کند. به بیان بهتر، اگر ایرادی در سیستم اسکوتر به وجود آید، نمایشگر این داشبورد به کاربر در خصوص این مشکل اطلاع می دهد. در ضمن، اطلاعات بیشتری در این نمایشگر قابل مشاهده است، مثل سرعت بلادرنگ، حالت رانندگی، عمر باتری و سایر جزییات مهم.

به سبب تعاملی بودن، می توان تنها با فشردن یک دکمه به قابلیت ها و عملکردهای متعددی دسترسی پیدا کرد. محصول جدید شیائومی از یک طراحی مینیمالیستی با بدنه آلیاژ آلومینیومی بهره مند بوده و وزن آن تنها 12.5 کیلوگرم است. نکته قابل توجه این است که این اسکوتر می تواند حداکثر وزنی معادل با 100 کیلوگرم را تحمل کند. این وسیله در عرض کمتر از سه ثانیه تا می شود و در صورت عدم استفاده، به راحتی می توان آن را حمل کرد.

اسکوتر Mijia 1S شیائومی با قابلیت پیمایش 30 کیلومتر روانه بازار شدموتور DC مجتمع به کار رفته در اسکوتر 1S قادر به ارایه سرویس تا 3000 ساعت با نرخ توان 250 وات و حداکثر خروجی 500 وات است. این وسیله می تواند به سرعت بیش از 25 کیلومتر بر ساعت برسد و در صورت شارژ کامل، تا 30 کیلومتر را طی کند. باید خاطر نشان کرد که اسکوتر جدید شیائومی دارای حالت عادی، صرفه جوی انرژی و ورزش های قابل تنظیم است.

اسکوتر Mijia 1S به تایرهای 8.5 اینچی مجهز بوده که در برابر سایش و لغزش مقاوم هستند. دسته های این اسکوتر به دو ترمز برای چرخ های جلو و عقب وصل شده است. جالب اینکه در هنگام ترمز کردن، انرژی کمی از سوی چرخ های جلو بازیابی شده و طول عمر باتری بیشتر می شود. این وسیله همچنین از سیستم ABS (ضد ترمز) و همچنین سیستم قفل ترمز پشتیبانی کرده و از یک ساختار ترمز دیسکی بزرگ نیز برخوردار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی