اجرای طرح «احسان مهدوی» همسو با رزمایش «خدمت مومنانه» در سراسر کشور


اجرای طرح «احسان مهدوی» همسو با رزمایش «خدمت مومنانه» در سراسر کشور

حجت‌الاسلام متوسل از اجرای طرح «احسان مهدوی» در راستای تاکید مقام معظم رهبری بر رزمایش «خدمت مومنانه» به همت بنیاد مهدی موعود(عج) و دفاتر استانی آن خبر داد و گفت: این طرح می‌کوشد مهدی‌یاوری را در کنار مهدی‌باوری ترویج دهد.

حجت الاسلام والمسلمین «محمود متوسل» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان درباره برنامه ها و فعالیت های بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) در ایام تعطیلی فعالیت های حضوری به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: از زمان توقف موقت فعالیت های حضوری به منظور مقابله با شیوع این بیماری و قطع زنجیره مبتلایان به آن، بنیاد فعالیت های خود را در فضای مجازی دنبال کرده است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) تصریح کرد: اجرای طرح نوروزی «ربیع الانام» از 13 رجب، همزمان با سالروز میلاد باسعادت مولای متقیان(ع) تا نیمه شعبان، سالروز ولادت امام زمان(عج) با محور آموزش مجازی معارف مهدوی، اجرای پویش «#به یاد او» و برگزاری مسابقه کتابخوانی «گفتمان انتظار» در راستای فعالیت های مجازی بنیاد انجام شده است.

وی درباره برنامه های این بنیاد و شعب استانی آن برای ماه مبارک رمضان، گفت: همسو با تاکید مقام معظم رهبری بر اجرای رزمایش مواسات و خدمت مومنانه به محرومان و نیازمندان به ویژه آنها که کسب و کارشان در پی شیوع کرونا آسیب دیده است، اجرای طرح «احسان مهدوی» به دفاتر استانی بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) ابلاغ شده است.

حجت الاسلام متوسل ادامه داد: خوشبختانه، دفاتر استانی بنیاد از نیمه شعبان، سالروز ولادت باسعادت امام زمان(عج) در اجرای این طرح فعال شده اند و با کمک خیران استانی درصدد رسیدگی به محرومان و نیازمندان در محلات، شهرها و حاشیه شهرها به اشکال مختلف باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) در نظر دارد با اجرای طرح «احسان مهدوی» در راستای رزمایش مواسات، در کنار مهدی باوری، مهدی یاوری را نیز به منصه ظهور برساند تا مهدی باوران و منتظران امام زمان(عج) با رسیدگی به محرومان، به مقام مهدی یاوری هم نائل شوند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها