مجموعه عمارت روبرو تهران


کافه گردی یکی از تفریحات این روزهای جوانان است که بسیار پرطرفدار و جالب برای نسل جدید می باشد . نشستن در کنار دوستان و همکاران و خوردن یکی از لذت بخش ترین تفریحات می باشد .یکی از کافه های خوب تهران مجموعه عمارت روبرو تهران می باشد کهپیوندی جذاب از یک عمارت سنتی و […] نوشته مجموعه عمارت روبرو تهران اولین بار در جامع ترین سایت جاهای دیدنی و جاذبه...

کافه گردی یکی از تفریحات این روزهای جوانان است که بسیار پرطرفدار و جالب برای نسل جدید می باشد . نشستن در کنار دوستان و همکاران و خوردن یکی از لذت بخش ترین تفریحات می باشد .یکی از کافه های خوب تهران مجموعه عمارت روبرو تهران می باشد کهپیوندی جذاب از یک عمارت سنتی و تاریخی با کافه و گالری و فروشگاه است .

مجموعه عمارت روبرو تهران یک خانه در انتهای یک کوچه بن بست به اسم کیانپور در ضلع شمال شرق چهار راه ولیعصر است که با اسم خاصش هر ذهنی را به خود درگیر می‌کند. یکی از چیزهایی که پرسه زدن‌های خیابانی رو جذاب می‌کند کشف کافه‌ها و گالری‌هایی است که کمتر دیده می‌شوند. کافه‌هایی که دنج هستند و خلوت و همین خیلی معروف نشدن‌شان کیفیت‌شان را بالا نگه داشته است.به این دلیل به این عمارت روبرو می گویند چون دقیقا روبروی تئاتر شهر است .

مجموعه عمارت روبرو تهران

عمارت روبرو در گوشه‌اى از چهارراه ولیعصر، یکى از مکان‌هاى دنج و جالب براى گشت و گذارهاى فرهنگى‌ست. این عمارت متعلق به «سرهنگ کیانپور» بوده که اسم بن‌‌بست هم برای همین به این اسمه. بعد از فوت سرهنگ خونش تبدیل به مکانی برای ترویج فرهنک و هنر شد، چون در زمانی که زنده بود هم به هنر علاقه داشت.
یکی از نکات مهم و قابل توجه در ساختمان این عمارت، حفظ هویت اصیل و سنتی بناست. به وضوح می‌توان دید که در روند بازسازی و مرمت این عمارت زیبا، در حفظ هویت و اصالت آن تلاش فراوانی شده است.نمای آجر سه سانتی عمارت، نیمی سنگریزه و نیمی سنگ فرش بودن زمین حیاط این عمارت، کتاب فروشی شیشه‌ای، گالری آثار هنری، کافه، پلتفرم همگی از امکانات به روز شده این عمارت هستند. عمارت روبرو با آغوشی باز از هنرمندان جوانی که حرف جدیدی در زمینه هنرهای تجسمی دارند استقبال می‌کند. درب قدیمی درون ساختمان، با ظرافت خاصی مرمت شده است و بسیار مورد توجه است.

کتابفروشی روبرو

در بخش جنوبی حیاط، آنچه بیش از همه خودنمایی می‌کند، کتابفروشی جذابی است که با ظاهری خلاق و هنرمندانه برپا شده است. در این کتابفروشی، می‌توانید انواع کتاب‌های مورد علاقه‌تان را پیدا کنید و اگر نمی‌دانید که چه کتابی را انتخاب کنید، متصدیان و مسئولان آنجا با مهربانی خاصی شما را همراهی و راهنمایی می‌کنند. میز و صندلی‌هایی که درون فضای کتابفروشی به چشم می‌خورند، نویدبخش امکان نشستن و مطالعه در محیط جالب و دوست داشتنی کتابفروشی هستند. این بخش از عمارت با جداره‌ای شفاف از دیگر بخش‌ها جدا شده است.

مجموعه عمارت روبرو تهران

گالری روبرو

از عمارت اصلی ساختمان، به عنوان گالری استفاده می‌شود که نمایشگاه‌های مختلف نقاشی و … را در آن برپا می‌کنند. محیط دلنشین و آرام گالری، برای افراد علاقه‌مند به بازدیدهای اینچنینی بسیار مناسب و جالب توجه است. هم‌جواری کتابفروشی دوست داشتنی عمارت و گالری جذاب و دیدنی آن، ترکیبی بی‌نظیر را برای دوستداران فرهنگ و هنر و کتابخوانی به وجود آورده است.

مجموعه عمارت روبرو تهران

سالن نمایش و موسیقی روبرو

در انتهای حیاط عمارت روبرو، سالنی به چشم می‌خورد که برای برگزاری انواع نمایش، موسیقی و دیگر نشست‌های فرهنگی و هنری به وجود آمده است. با پیگیری نمایش‌ها و اجراهای موسیقی در این سالن، می‌توانید لذت تماشای آن‌ها را در قلب شلوغ‌ترین چهارراه پایتخت تجربه کنید.
در این سالن نشست‌های مختلف فرهنگی و هنری نیز برگزار می‌شود که اگر علاقه‌مند به شرکت در آن هستید، می‌توانید یک بار امتحان کنید.
عمارت روبرو در واقع پلی برای برقراری ارتباط و معرفی هنرمندان جدید به عرصه هنر و جامعه است. برگزاری ورکشاپ‌های گروهی، مستر کلاس، سینما روباز برای نمایش فیلم‌های ماندگار به صورت رایگان از جمله فعالیت‌های فرهنگی این عمارت هستند.

کافه روبرو

کافه عمارت روبرو با منویی متنوع و پر از انتخاب، شما را وسوسه می‌کند تا ساعت‌ها در حیاط عمارت بنشینید و گرم گفتگو شوید. در این کافه با تفاوت قیمت مواجه نخواهید شد. چرا که سطح قیمت‌های متوسط کافه مناسب هر جیب و بودجه‌ای است.
آدرس:تهران، خیابان انقلاب (شرق به غرب) . نرسیده به چهارراه ولیعصر.جنب بانک شهر. بن بست کیانپور . پلاک ۷

مجموعه عمارت روبرو تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟