توزیع بسته‌های ‌غذایی بین مددجویان کمیته امداد


توزیع بسته‌های ‌غذایی بین  مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: حدود یک ماه قبل نامه‌ای برای‌ تهیه و‌ توزیع بسته‌های غذایی میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به رئیس جمهور نوشتیم.

مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره ارائه بسته‌های غذایی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد اظهار داشت: نامه‌ای حدود یک‌ماه پیش مبنی بر توزیع بسته‌های غذایی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با امضای بنده، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی به رئیس‌جمهور نوشته شده است و رئیس قوه مجریه هم دستور بررسی این موضوع را داده‌ است.

وی افزود: ‌با توجه به شیوع بیماری کرونا و آغاز ماه مبارک رمضان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به این بسته غذایی نیاز دارند البته سایر نهادهای انقلابی مانند بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بسیج نیز 3 و نیم میلیون نفر که در پی شیوع ویروس کرونا بیکار شده‌اند را حمایت می‌کنند و باید برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد هم اقدامی صورت بگیرد.

توزیع 5میلیون غذای گرم در ماه رمضان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد:‌کمیته امداد نیز 330 مرکز اطعام مهدوی را به نام 313 نفر از یاران امام زمان (عج) در سراسر کشور راه‌اندازی کرده است که بیش از 5 میلیون وعده غذای گرم در سراسر کشور تا پایان ماه مبارک رمضان توزیع می‌کند.

بختیاری ادامه داد: ‌تمامی مراکز اطعام مهدوی نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند و از ظروف یک بار مصرف آلومینیومی استفاده می‌کنند و نمایندگانی از وزارت بهداشت نیز بر روند طبخ غذا و توزیع آن نظارت دارند.

وی گفت: خیرین نیز برای کمک و حمایت از مددجویان با توجه به شرایط ویژه حضور پیدا کردند و در تعدادی از استان‌های کشور کارهای ارزشمندی توسط خیرین صورت گرفته است که گزارش آن را در نیمه ماه مبارک رمضان به اطلاع عموم مردم می‌رسانم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی