مسابقه رمضانی الکترونیکی برای میراث اسلامی به همت آستان مقدس عباسی


مسابقه رمضانی الکترونیکی برای میراث اسلامی به همت آستان مقدس عباسی

آستان مقدس حضرت عباس(ع)، مسابقه رمضانی الکترونیکی برای میراث اسلامی به نام «روافد» را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان، بخش امور معارف اسلامی و انسانی در آستان مقدس حضرت عباس(علیه السلام)، مسابقه رمضانی الکترونیکی برای میراث اسلامی به نام« روافد» را در شبکه های اجتماعی به راه انداخت.

این مسابقه سالیانه برای کمک در گسترش آگاهی بخشی فرهنگی و ایجاد فضای رقابت خلاقانه برگزار می شود تا محرک و عاملی برای حرکت ما به سمت آینده باشد.

شیخ «علی الاسدی» معاون رئیس بخش امور معارف اسلامی و انسانی، گفت: ما از علاقه مندان می خواهیم تا در این مسابقه فکری و فرهنگی مشارکت فعال داشته باشند.

الاسدی درباره شرایط این مسابقه، گفت: شرکت کنندگان باید پاسخ ها، نام و آدرس و شماره تلفن خود در یک فایل word بنویسند، پاسخ ها باید به طورکامل و در یک مرحله ارسال شود نه به صورت پراکنده، آخر زمان تحویل پاسخ 23 رمضان 1441 هجری است، اسامی برگزیدگان در آخر عیدفطر اعلام می شود.

وی افزود: شرکت کنندگان می توانند پاسخ ها را به شماره 07711173108 در تلگرام یا به آدرس «https://www.facebook.com/mk.iq2» در فیس بوک و یا به پست الکترونیکی « maaref2000@gmail.com» ارسال کنند.

معاون رئیس بخش معارف اسلامی و انسانی گفت: جوایز این مسابقه شامل قرآن کریم و دایرةالمعارف مساجد جامع به همراه انگشتر نقره برای رتبه اول، دایرةالمعارف مصور میراث کربلا به همراه انگشترنقره برای رتبه دوم و مجموعه ای از مجله های فرهنگی به همراه انگشتر نقره برای رتبه سوم است.

اطلاعات بیشتر درباره پرسش های این مسابقه در این عکس ها آمده است.

مسابقه رمضانی الکترونیکی برای میراث اسلامی به همت آستان مقدس عباسیمسابقه رمضانی الکترونیکی برای میراث اسلامی به همت آستان مقدس عباسیمسابقه رمضانی الکترونیکی برای میراث اسلامی به همت آستان مقدس عباسیمسابقه رمضانی الکترونیکی برای میراث اسلامی به همت آستان مقدس عباسیمسابقه رمضانی الکترونیکی برای میراث اسلامی به همت آستان مقدس عباسی

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی