توزیع 80 بسته معیشتی سهم کانون شهدای گرجی محله بهشهر در رزمایش مواسات


توزیع 80 بسته معیشتی سهم کانون شهدای گرجی محله بهشهر در رزمایش مواسات

الیاسی گفت: کانون فرهنگی هنری شهدای گرجی محله بهشهر به مناسبت ماه رمضان 80 بسته معیشتی در قالب طرح کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع کرد.

« محمدمهدی الیاسی» امروز ( 6 اردیبهشت) در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: کمک به نیازمندان و دستگیری از آنان از تاکیدات دین مبین اسلام است و امسال با دستور اکید رهبری مبنی بر کمک مومنانه در ماه رمضان بیش از گذشته در این راستا اقدام شده است.

مدیر مسئول کانون مسجد شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: کمک به نیازمندان یکی از مراحل ایمان است و تلاش داریم تا با این کمک رسانی در کمک مومنانه، ایمان خود را قوی کنیم.

وی اظهار کرد: کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر همواره در کمک و یاری رساندن به نیازمندان پیش قدم بوده است و اکنون با فرمان رهبری با تمام توان برای کمک به نیازمندان پای کار است.

الیاسی گفت: توزیع 80 بسته معیشتی به ارزش 8 میلیون تومان سهم کانون فرهنگی هنری شهدای گرجی محله بهشهر در راستای اجرای رزمایش مواسات بوده است.

وی تصریح کرد: اعضای کانون شهدای گرجی محله و مجموعه های فعال در مسجد با اجرای برنامه های مختلف در مقابله با بیماری کرونا و جمع آوری کمک های مردمی برای مشارکت در رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه به پا خواستند تا به کمک نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا بشتابند.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق