برگزیدگان مسابقه ادبی «روحانیت و دفاع مقدس» در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند


برگزیدگان مسابقه ادبی «روحانیت و دفاع مقدس» در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 20 برگزیده نخستین مسابقه ادبی - هنری «روحانیت و دفاع مقدس» امروز شنبه در آیینی با حضور جمعی از مسؤولان اجرایی این استان در شهر یاسوج مرکز استان تجلیل شدند.

کبری اخلاقی نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بدلیل شیوع بیماری کرونا در این آیین از ۲ برگزیده به طور نمادین و با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شد.

وی افزود: موضوع این مسابقه استانی نقش روحانیت کشور و کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده و در ۲ رده سنی کودک و نوجوان برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۲۵۰ اثر در ۲ بخش نقاشی و دلنوشته به دبیرخانه این مسابقه واقع در کانون پرورش فکری استان ارسال شد که پس از داوری ۲۰ مورد آنها برگزیده و معرفی شدند.

اخلاقی نیا عنوان کرد: بخش ادبی این مسابقه شامل دلنوشته به شهید و بخش هنری آن نیز نقاشی با موضوع دفاع مقدس بوده است.

وی ابراز داشت: اداره ‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس و حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری این مسابقه با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همکاری و مشارکت داشتند.

اخلاقی نیا گفت: هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی هر چه بیشتر قشر کودک و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد با فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد و رشادت های مثال زدنی رزمندگان روحانی در دوران دفاع مقدس بوده است.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی