جدیدترین تیزر آخرین فصل از سریال Agents of Shield منتشر شد


جدیدترین تیزر آخرین فصل از سریال Agents of Shield منتشر شد

استودیو مارول اولین تیزر رسمی سریال Agents of Shield را منتشر کرد. چهارشنبه 27 می روز بزرگی برای نمایش است. زیرا مسیر پیش‌رو کمی نامشخص است. بسیاری از مردم بخاطر پاندمی شدن ویروس کرونا با انتشار زود هنگام این سریال مشکلی نداشتند. همچنین در قسمتی از تیزر تایید می‌شود که هیدرا هنوز در آنجاست که این ممکن است برای برخی هواداران هیجان‌انگیز باشد. از...

استودیو مارول اولین تیزر رسمی سریال Agents of Shield را منتشر کرد. چهارشنبه 27 می روز بزرگی برای نمایش است. زیرا مسیر پیش‌رو کمی نامشخص است.

بسیاری از مردم بخاطر پاندمی شدن ویروس کرونا با انتشار زود هنگام این سریال مشکلی نداشتند. همچنین در قسمتی از تیزر تایید می‌شود که هیدرا هنوز در آنجاست که این ممکن است برای برخی هواداران هیجان‌انگیز باشد. از بین نرفتن تمام کاراکترهای فاز قبلی در این دنیا نکته خوبی برای هواداران استودیو مارول است. یکی دیگر از جزئیات عجیب این است که به عنوان مامورانی برای نجات آینده از تهدید قریب الوقوع، تعدادی نشانه‌های زمانی وجود خواهد داشت.

همین چند روز پیش بود که خبری از حضور مامور کارتر در فصل جدید منتشر شد. هواداران متوجه شده بودند که ستارگان این سریال، کلارک گرگ و کلویی بنت هردو عکس‌هایی از پشت صحنه فیلم منتشر کردند. تیزر و پوستر تبلیغاتی جدید نیز در این هفته منتشر شد. جف وارد نیز همچنین به این فصل ملحق شده. تاکنون هیچکس نتوانسته تصور کاملی از آنچه که قسمت‌های آخر این سریال به همراه دارد، داشته باشد. کلویی بنت دراین باره به هوادارن گفته است که فصل آخر پاداش کسانی است که از همان ابتدا با ما همراه بودند.

من می‌توانم بگویم که ما به موقع برمی‌گردیم… هدف اصلی این است که برگردیم به جایی که بودیم. این بدان معناست که به دوره‌های زمانی گوناگونی سفر خواهیم کرد و چه کسی می‌داند که در راه بازگشت چه کسی را خواهیم دید. فصل 4 و فصل 7 قطعا محبوب‌ترین فصل‌های این سریال برای من هستند. برای طرفدارانی که از همان ابتدا با ما بودند این یک پاداشت واقعی است که بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود. وقتی شما شش فصل و مدت زیادی را در تلویزیون صرف کرده باشید، برای نویسندگان بسیار سخت است که فکر کنند چه کار دیگری می‌توانند انجام دهند. فصل هفتم واقعا سرگرم‌کننده خواهد بود.

کلارک گرگ (Clark Gregg)، مینگ نا ون (Ming-Na Wen)، کلویی بنت (Chloe Bennet)، الیزابت هنستریج (Elizabeth Henstridge)، یاین د کست‌تکر (Iain De Caestecker)، هنری سیمونز (Henry Simmons) و جف وارد (Jeff Ward) از ستارگان این سریال هستند.

همه شش فصل از سریال Agents of Shield هم‌اکنون در نتفلیکس در دسترس هستند.

جدیدترین تیزر آخرین فصل از سریال Agents of Shield منتشر شدجدیدترین تیزر آخرین فصل از سریال Agents of Shield منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی