یکی از ستارگان فیلم The Matrix درخواست بازگشت برای قسمت جدید را داشته است


یکی از ستارگان فیلم The Matrix درخواست بازگشت برای قسمت جدید را داشته است

با وجود اینکه تولید فیلم The Matrix بخاطر مشکلات بوجود آمده توسط ویروس کرونا در حالت تعلیق است، اما چهارمین قسمت از این فیلم قرار است سال بعد منتشر شود. قسمت چهارم از مجموعه فیلم Matrix با بازگشت چهره‌های آشنای بسیاری همراه خواهد بود. ستارگان سه‌گانه ماتریکس کیانا ریوز و کری-ان ماس به نقش‌های خود بازخواهند گشت. کارگردان سه‌گانه لانا واچوفسکی...

با وجود اینکه تولید فیلم The Matrix بخاطر مشکلات بوجود آمده توسط ویروس کرونا در حالت تعلیق است، اما چهارمین قسمت از این فیلم قرار است سال بعد منتشر شود.

قسمت چهارم از مجموعه فیلم Matrix با بازگشت چهره‌های آشنای بسیاری همراه خواهد بود. ستارگان سه‌گانه ماتریکس کیانا ریوز و کری-ان ماس به نقش‌های خود بازخواهند گشت. کارگردان سه‌گانه لانا واچوفسکی دوباره به پشت دوربین خواهد رفت. حتی این فیلم لمبرت ویلسون دوباره به کار گرفته است، چندوقت پیش بود که خبر صحبت‌های او با عوامل این سریال منتشر شد. تنها فردی که هنوز بازنگشته جو پانتولیانو است کسی که تایید کرده او از لانا درخواست کرده است اما بی فایده بوده است. او در این باره در مصاحبه‌ای گفت:

بله من علاقمندم. من شک دارم که آن‌ها مرا بازگردانند. من حتی برای آن لابی کردم، باور کنید. من یادداشت‌ کوچکی برای لانا ارسال کردم و از او درخواست کردم اما او هیچ پاسخی نداد.

برای کسانی که اطلاع ندارند، پانتولیانو نقش سایفر (Cypher) را در ماتریکس بازی کرده است. سایفر اولین فردی بود که به نئو خوش‌آمد گفت و به او کمک کرد تا دنیای جدید را بفهمد و مزایای این که آن‌ها توانایی انجام چه کارهایی در ماتریکس را دارند. در پایان کاشف به عمل آمد که او یک خائن است. مورفئوس را به مامور اسمیت و ماشین‌ها فروخت. نقشه او تقریبا عملی شده بود اما او در حین انجام نقشه‌اش کشته شد و دیگر در این مجموعه فیلم دیده نشد.

بر روی کاغذ امکان بازگشت سایفر امکان‌پذیز است، به خصوص که ریوز و ماس به نقش‌های خود به عنوان نئو و ترینیتی بازخواهند گشت. در پایان انقلاب ماتریکس در سال 2003 نئو و ترینیتی هردو کشته شدند، واضح است که در دنیای ماتریکس مرگ، پایان کار نیست. همکاری پانتولیانو و واچوفسکی حتی به قبل از فیلم ماتریکس بازمی‌گردد پانتولیانو در فیلم Bound در سال 1996 ظاهر شده بود.

اولین عکس‌ها از فیلم The Matrix سوال‌های بسیاری درباره آنچه می‌توانیم از قسمت جدید انتظار داشته باشیم، ایجاد کرد که تنها تعداد کمی از آن‌ها پاسخ داده شدند. ما همین الان هم از حضور ریوز و ماس در فیلم اطمینان داریم. آن‌ها با ظاهری متفاوت از قبل در این قسمت حاظر خواهند شد.

فیلم The Matrix قرار است در 21 می 2021 بر روی پرده‌های سینما رود، اما باتوجه به تاخیری که در تولید این فیلم ایجاد شده احتمال تاخیر در اکران این فیلم دور از انتظار نیست.

یکی از ستارگان فیلم The Matrix درخواست بازگشت برای قسمت جدید را داشته استیکی از ستارگان فیلم The Matrix درخواست بازگشت برای قسمت جدید را داشته است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی