چون همسرم را پیدا نکردم روی 70 خودرو رنگ پاشیدم!


چون همسرم را پیدا نکردم روی 70 خودرو رنگ پاشیدم!

مردی که دو شب پیاپی روی 70 خودرو اسپری مشکی رنگ پاشیده بود، بازداشت شد. این شخص مدعی شده که به دلیل عصبانیت زیاد و نتیجه نگرفتن برای یافتن همسرش روی خودروها رنگ پاشیده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در ۴۸ ساعت گذشته در پی تماس تعدادی از شهروندان با سامانه پلیسی ۱۱۰ و مراجعه حضوری به کلانتری ۱۲۱ سلیمانه مبنی بر پاشیدن رنگ روی خودروهایشان در منطقه نبرد شمالی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد مردی جوان با تردد در کوچه‌های منطقه نبرد شمالی بر روی ۷۰ خودرو مخصوصاً خودروهای رنگ روشن، اسپری مشکی پاشیده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در دو شب خودروها را تخریب کرده بود، گفت: بررسی بیشتر نشان داد متهم در شب نخست روی ۲۵ دستگاه و در شب دوم روی ۴۵ دستگاه خودرو رنگ پاشیده است.

موقوفه‌ای ادامه داد: مأموران انتظامی با درنظر گرفتن نقاط آلوده، مشغول گشت‌زنی شدند تا اینکه که حدود ساعت سه بامداد امروز (۶ اردیبهشت) فرد مذکور در خیابان داودآبادی مشاهده و بازداشت شد.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم پس از انتقال به کلانتری عنوان کرد که ساکن یکی از شهرهای شمالی کشور است، همسرش چندی قبل منزل را ترک کرده و دیگر به خانه برنگشته و وی برای یافتن همسرش راهی تهران شده بود. این شخص مدعی بود به دلیل عصبانیت زیاد و عدم نتیجه برای یافتن همسرش روی خودروها رنگ پاشیده است.

وی با بیان اینکه متهم سابقه درگیری در یکی از شهرهای شمالی کشور دارد، افزود: همچنین متهم سابقه ۶ سفر خارجی داشته و در یکی از سفرهای خارجی نیز با مأموران درگیر شده و در آنجا سابقه زندان هم دارد.

به گفته موقوفه‌ای، متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است.

کد خبر 504846

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق