تصاویر هولناک از خروس‌بازی مرگبار در بهشت!


تصاویر هولناک از خروس‌بازی مرگبار در بهشت!

در بالی جنگ خروس با تیغ انجام می‌شود. تیغ‌هایی به‌اندازه یک انگشت یا دو بند انگشت و بسیار تیز، که خود خروس‌بازها یا استادان این کار درست می‌کنند و شخص سومی که نفعی از شرط‌بندی نمی‌برد، با نخی سرخ‌رنگ به پای خروس می‌بندد.

خروس‌بازی در بخش‌های بزرگی از جنوب شرق آسیا غیرقانونی و به عنوان ظلم و ستم به حیوانات شناخته می‌شود اما در بسیاری از مناطق به صورت غیر قانونی برگزار می‌شود و طرفداران زیادی دارد.

به گزارش فرارو، یکی از مناطقی که خروس بازی در آن رواج دارد جزیره بالی است، جزیره‌ای که به آن بهشت می‌گویند و یکی از مشهورترین و جذاب‌ترین جزایر جهان است.

در یکی از ده‌ها میدان کوچک و بزرگی‌ که گوشه و کنار این جزیره قرار دارند جنگ خروس ها برگزار می شود. در یک زمین خاکی که دورش حصار و چوب کشیده‌اند دور زمین مردان می‌نشینند و بیرون زمین، زنان گل می‌فروشند و خوراکی. در این میدان‌ها از گردشگران و توریست‌ها خبری نیست.

در یک میدان کوچک در یک روز حداقل سی تا چهل خروس به میدان می‌روند. یکی از آن‌ها باید کشته شود. یا هر دو. تقریبا هر روز خروس‌بازی برگزار می‌شود.

خروس ‌جنگی یکی از جنجال ‌برانگیزترین بازی‌‌های این اطراف است. گروه‌های مدافع حقوق حیوانات بارها آن را هدف انتقادهای شدیدی قرار داده‌اند. خروس‌های جنگی فقط برای جنگ تربیت و نگه‌داری می‌شوند.

در بالی جنگ خروس با تیغ انجام می‌شود. تیغ‌هایی به‌اندازه یک انگشت یا دو بند انگشت و بسیار تیز، که خود خروس‌بازها یا استادان این کار درست می‌کنند و شخص سومی که نفعی از شرط‌بندی نمی‌برد، با نخی سرخ‌رنگ پای خروس می‌بندد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر