مهرانه مهین ترابی در کنار خواهرزاده‌اش


مهرانه مهین ترابی در کنار خواهرزاده اش.


پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مهرانه مهین ترابی در کنار خواهرزاده‌اش

مهرانه‌ مهین‌ترابی از بازیگران زن توانمند کشومان است. مهرانه مهین‌ترابی نقشه‌ها ماندگاری از جمله نقش مهین در سریال خانه سبز را ایفا کرده است. مهرانه مهین‌ترابی از جمله بازیگران کم حاشیه است. مهرانه مهین‌ترابی تا 62 سالگی مجرد بود اما مهران مدیری در برنامه خود از ازدواج وی خبر داد.

بیوگرافی

مهرانه مهین ترابی هنرپیشه زن ایرانی ۲۰ مرداد سال ۱۳۳۶ در کرج متولد شده است. وی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۶۵ آغاز کرده و تاکنون در سریال زمانه، همه چیز آنجاست و فیلم سینمایی ملک خاتون نقش آفرینی کرده است. اخیرا مهران مدیری در برنامه دورهمی خبر ازدواج مهرانه مهین ترابی اعلام کرد. در قسمت زیر ویدیویی از خبر ازدواج مهرانه مهین ترابی در برنامه دورهمی را قرار داده ایم. برای مشاهده این ویدیو در نیک صالحی همراه ما باشید.

ازدواج مهرانه مهین ترابی

اعلام خبر ازدواج مهرانه مهین ترابی توسط مهران مدیری در دورهمی.

شروع فعالیت بازیگری مهرانه مهین ترابی

مهین ترابی که به بازیگری بسیار علاقه داشت در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بازیگری و کارگردانی خواند. اولین تجربه بازیگری او ایفای نقشی در تله تئاتری نوشته محسن یلفانی و به کارگردانی خانم دیانا و در سال ۱۳۵۶ بود.

او با فیلم گلبهار به کارگردانی تهمینه اردکانی در سال ۱۳۶۵ به سینما آمد و با مجموعه تلویزیونی مش خیرالله صندوقچه اسرار در سال ۱۳۷۰ عضوی از خانواده مجموعه‌های تلویزیونی شد و با نقش آفرینی در مجموعه همسران و خانه سبز به اوج محبوبیت رسید.

مهرانه مهین ترابی بازیگر سینما و تلویزیون
علاقه زیاد مهرانه مهین ترابی به آشپزی

من عاشق آشپزی هستم. حتی وقتی سر کار هستم هم آشپزی می کنم. طوری که اگر فرجه ای میان کار برای آشپزی پیدا می کنم، همانجا غذا می پزم و با بچه های صحنه می خوریم. آشپزی کردن را خیلی خیلی دوست دارم چون یک حس خوبی از زندگی به من می دهد.

من غذاهای زیادی را خیلی خوب درست می کنم. از جمله قورمه سبزی. بیف استراگانفی که می پزم، بسیار خوشمزه می شود.

مهرانه مهین ترابی

مادر خدابیامرزم یک حرفی درباره من می زد و می گفت این بنده شاکر خداست و از هیچ غذایی بدش نمی آید و واقعا هم همینطور است. همه غذاها را دوست دارم به موقع خودش اما قورمه سبزی را جور دیگری دوست دارم.

او اهل رستوران و کافه نیست:”اصلا میانه خوبی با رفتن به جاهای شلوغ ندارم و شاید در تمام سال من یک بار به رستوران نروم”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی