فعالیت پایگاه‌ انتقال خون بروجرد در ماه رمضان


فعالیت پایگاه‌ انتقال خون بروجرد در ماه رمضان

بروجرد - ایرنا - سرپرست پایگاه انتقال خون بروجرد گفت: پایگاه انتقال خون شهرستان در ماه مبارک رمضان از هشت صبح تا ساعت 24 به صورت 2 شیفت صبح و عصر آماده خونگیری از اهدا کنندگان است.

علی شجاعی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پایگاه انتقال خون بروجرد با رعایت کامل اصول بهداشتی و ضدعفونی نسبت به انجام خون گیری اقدام می‌کند و جای هیچ گونه نگرانی برای اهدا کنندگان نیست.

وی اظهار داشت: نیاز به خون و فرآوردهای خونی همیشگی است و خون گیری مختص به زمان خاصی نخواهد بود.

سرپرست پایگاه انتقال خون بروجرد بیان کرد: از آنجا که ممکن است در ماه‌مبارک رمضان اهدای خون کم شود از همه مردم شهرستان دعوت می‌شود تا در این امر خدا پسندانه شرکت و نسبت به اهدا خون اقدام کنند.

شجاعی اضافه کرد: پایگاه انتقال خون بروجرد علاوه بر شیفت صبح و عصر در ماه مبارک رمضان بعد از افطار تا ساعت ۲۴ آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

وی ادامه داد: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اهدا کنندگان خون اهدا خون را فراموش نکنند زیرا بیماران و مبتلایان به بیماری تالاسمی همواره به خون و فرآورده های خونی نیاز دارند.

سرپرست پایگاه انتقال خون بروجرد یادآور شد: سال گذشته ۱۳ هزار و ۷۷۷ نفر در بروجرد خون اهدا کرده اند که بیش از هشت هزار نفر آنان اهدا کننده مستمر بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟