مسابقه پیامکی «کلام وحی» برگزار می‌شود


مسابقه پیامکی «کلام وحی» برگزار می‌شود

ستاد اقامه نماز کشور اعلام کرد: مسابقه سراسری «کلام وحی» با موضوع تفسیر آیات نماز  از مجموعه تفسیر قطره‌ای حجت‌ الاسلام قرائتی در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

مسابقه پیامکی «کلام وحی» برگزار می‌شود
به گزارش فانوس، ستاد اقامه نماز کشور اعلام کرد: مسابقه سراسری «کلام وحی» با موضوع تفسیر آیات نماز از مجموعه تفسیر قطره‌ای حجت‌ الاسلام قرائتی در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی ستاد اقامه نماز، مسابقه « کلام وحی » به آیات نماز در قرآن مربوط می شود که با هدف شناخت آیات نماز و تدبر و تأمل در آیات قرآن در قالب فایل های چند رسانه‌ای از مجموعه تفسیر قطره‌ای حجت‌الاسلام قرائتی در ماه مبارک رمضان طراحی و برگزار می شود.

شرکت در این مسابقه برای عموم علاقمندان به فرهنگ نماز بلامانع است و شرکت کنندگان جهت دریافت سوالات می توانند به پایگاه اینترنتی ستاد اقامه نماز مراجعه و پاسخ صحیح پرسش‌ها را به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۷ ارسال نمایند

این مسابقه از امروز (شنبه) همزمان با روز اول ماه مبارک رمضان شروع و زمان ارسال پاسخ‌ها تا پایان ماه مبارک خواهد بود و نتایج این مسابقه در عید سعید فطر در پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز اعلام و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی