روایت ماوریک وینالس از تمدید قرارداد وی با یاماها


موتوجی‌پی ایران – ماوریک وینالس، موتورسوار تیم یاماها فکتوری ریسینگ، در مصاحبه اخیر خود بیان کرد که در فصل 2019 انتظار تمدید قرارداد را از سوی یاماها نداشت و به پیشنهاد تیم دوکاتی فکر می‌کرد. در فصل گذشته، تیم دوکاتی تمایل خود را برای جذب ماوریک وینالس بیان کرد اما این موتورسوار بیست و پنج ساله با در نظر گرفتن این پیشنهاد، نهایتا قرارداد خود را...

موتوجی‌پی ایرانماوریک وینالس، موتورسوار تیم یاماها فکتوری ریسینگ، در مصاحبه اخیر خود بیان کرد که در فصل 2019 انتظار تمدید قرارداد را از سوی یاماها نداشت و به پیشنهاد تیم دوکاتی فکر می‌کرد.

در فصل گذشته، تیم دوکاتی تمایل خود را برای جذب ماوریک وینالس بیان کرد اما این موتورسوار بیست و پنج ساله با در نظر گرفتن این پیشنهاد، نهایتا قرارداد خود را با تیم یاماها برای دو سال دیگر تمدید کرد. این قرارداد هم زمان با تصمیم برای انتقال فابیو کوارتارارو به یاماها فکتوری ریسینگ بسته شد. کوارتارارو دیگر گزینه تیم دوکاتی برای جذب موتورسوار بود.

ماوریک وینالس در مصاحبه خود با وب سایت موتوراسپورت بیان کرد که قبل از امضاء این قرارداد، اطمینانی برای تمدید قراردادش از جانب یاماها نداشت اما با پیشنهاد این قرارداد، تصمیم به تمدید قرارداد خود گرفت و پیشنهاد تیم دوکاتی را رد کرد.

وی در این باره گفت:

این قضیه اعتماد خوبی بین من و تیم یاماها ایجاد کرد. اعتمادی که حس می‌کردم در سال گذشته از دست رفته است. اکنون تصمیم بر این شد تا همکاری ما ادامه پیدا کند و من خوش‌حال هستم که دو سال دیگر با تیم خودم همراه خواهم بود. من تمام تلاشم را برای قهرمانی می‌کنم چرا که فکر می‌کنم مهم ترین دستاورد این قرارداد این اتفاق خواهد بود.

البته من در مورد پیوستن به تیم دوکاتی نیز فکر کردم زیرا ارتباط خوبی با مدیریت این تیم دارم و حس می‌کنم موتور آن‌ها بیشتر با سبک موتورسواری من هماهنگ است. اما در پایان، تصمیم بر ماندن در تیم یاماها گرفتم. هدف من این است که عملکرد بهتری ارائه دهم و در سطح فصل قبل یا فصل 2018 نمانم. اگر گمان می‌کردم که در صورت ماندن در یاماها این روند ادامه می‌یابد، احتمالا در انتهای فصل این تیم را ترک می‌کردم.

روایت ماوریک وینالس از تمدید قرارداد وی با یاماهاروایت ماوریک وینالس از تمدید قرارداد وی با یاماها ماوریک وینالس – آلمان 2019

نظر ماوریک وینالس در رابطه با موتور دوکاتی

به نظر من دوکاتی یک موتور کامل از هر نظر ساخته است که در سطح کیفی بسیار خوبی قرار دارد. قدرت ترمز این موتور نسبتا بالاست و این قضیه، به همراه دیگر ویژگی‌های خوب این موتور، باعث شده تا در پیچ‌ها عملکرد خوبی داشته باشد. مشکلی که موتور تیم یاماها در سال‌های اخیر با آن روبه‌رو بوده است.

ویراستار » انسیه صفری این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس