دانلود بازی معمایی خارق العاده اتاق 4 اندروید (+دیتا)


مجله آنلاین موبنا – نسخه چهارم بازی اتاق ها که The Room: Old Sins نام دارد همانند نسخه های قبل به صورت سه بعدی و اول شخص طراحی و ساخته شده است، داستان بازی The Room: Old Sins از آنجایی شروع میشود که ارتباط آقای لاکوود با اعضای انجمن قطع شده و شما برای حل معمای ناپدید شدن آقا و خانم لاکوود به عمارت بزرگ آنها رفته اید و در اتاق زیرشیروانی این...

مجله آنلاین موبنا – نسخه چهارم بازی اتاق ها که The Room: Old Sins نام دارد همانند نسخه های قبل به صورت سه بعدی و اول شخص طراحی و ساخته شده است، داستان بازی The Room: Old Sins از آنجایی شروع میشود که ارتباط آقای لاکوود با اعضای انجمن قطع شده و شما برای حل معمای ناپدید شدن آقا و خانم لاکوود به عمارت بزرگ آنها رفته اید و در اتاق زیرشیروانی این عمارت قرار دارید! شما بجز همین اتاق زیرشیروانی، همه اتاق ها و مکان های این عمارت را جست و جو کرده اید. ؛ طبق نوشته های خودتان حدس اولیه در مورد دلیل قطع رابطه آقای لاکوود با اعضای انجمن تان، همسر او یعنی خانم ابیگل لاکوود است ؛ پلیس‌ها با اینکه تمام زمین های اطراف عمارت را جستجو کرده‌اند، موفق به کشف چیزی نشده اند و شما می دانید این معما فراتر از درک آنهاست! ماجراجویی تا با ماکت عمبارت اقای لاکود شروع میشود و شما باید برای روزها برای رسیدن به هدف معماها را حل کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای پازل و ماجراجویی هستید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

دانلود بازی معمایی خارق العاده اتاق 4 اندروید (+دیتا)

بازی The Room: Old Sins با قیمت 4.99 دلار عرضه شده است که نسخه کامل و پولی اش به همراه دیتا برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک دریافت بکنید. بازی به صورت آفلاین و بدون هیچ مشکلی اجرا میشود.

دانلود بازی معمایی خارق العاده اتاق 4 اندروید (+دیتا)

تغییرات نسخه ی V1.0.2 :

* برای این نسخه در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است .

دانلود بازی معمایی خارق العاده اتاق 4 اندروید (+دیتا)

دستورالعمل نصب و اجرای بازی The Room 4 :

– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.FireproofStudios.TheRoom4 را رد مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

دانلود بازی معمایی خارق العاده اتاق 4 اندروید (+دیتا)

دانلود فایل نصبی بازی با لینک مستقیم – 34 مگابایت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


من میترسم