آموزشگاه های رانندگی با رعایت پروتکل های بهداشتی در گیلان بازگشایی شد


آموزشگاه های رانندگی با رعایت پروتکل های بهداشتی در گیلان بازگشایی شد

رشت - ایرنا- رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به تعطیلی آموزشگاه های رانندگی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از اوایل اسفندماه تا کنون از بازگشایی آموزشگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه آموزشگاه های رانندگی از اوایل اسفندماه بدلیل شیوع ویروس تا کنون اجازه فعالیت نداشتند ، اما کادر اداری آموزشگاه ها در این ایام فعال بودند، تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار شد اقداماتی همچون تعویض پلاک به تمامی آموزشگاه های رانندگی استان ابلاغ شود تا برای بازگشایی نکات بهداشتی را مد نظر قرار بدهند و محیط آموزشگاه ها نیز به گونه ای باشد تا پروتکل های بهداشتی در ان همواره رعایت شود.

وی یادآورشد: تمامی آموزشگاه های رانندگی توسط تیم سه نفره ای که معاونت ناجا نیز آن ها را همراهی می کند ، بازدید شده اند و پس از اطمینان از رعایت پروتکل های بهداشتی مجوز بازگشایی آموزشگاه به آنها داده شده است.

وی خاطر نشان کرد: فاصله گذاری هوشمند اجتماعی باید در این آموزشگاه ها رعایت شود و مردم با فاصله از همدیگر باشند و بین متصدی ثبت نام و فردی که روبروی آن قرار می گیرد با ابزاری همچون یک میز و یا پلاستیک فاصله ایجاد شود.

سرهنگ طالبی با تاکید بر اینکه برای آموزش فردی نیز با خودروهای آموزش رانندگی ؛ استفاده از دستکش و ماسک الزامیست ، خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز اجتماع مبنی بر ثبت نام برای اخذ گواهی نامه و نیاز به آموزش های لازم در این ارتباط ، مردم باید خود برای حفظ سلامتی شان نکات بهداشتی را رعایت و در مراجعه به آموزشگاه ها و استفاده از دستگاه های خودپرداز و موقع آموزش رانندگی از دستکش و ماسک استفاده کنند ؛ چرا که این قواعد رعایت نشود با توجه به ازدحام تردد شهروندان در آموزشگاهها دوباره می تواند مشکلاتی برای استان ما ایجاد شود.

به گفته رئیس پلیس راهور گیلان؛ در حال حاضر ۸۵ آموزشگاه رانندگی در گیلان داریم که باید اخذ گواهینامه پایه دوم ، پایه یک و موتورسیکلت فعالیت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل