دستگیری 2 برادر تهرانی با 25 کیلو و 500 گرم هروئین


دستگیری 2 برادر  تهرانی با 25 کیلو و 500 گرم هروئین

حوادث رکنا: 2 برادر که در زمینه قاچاق مواد مخدر در تهران فعالیت دارند با 25 کیلو و 500 گرم هروئین در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت گفت: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که یکی از قاچاقچیان مواد مخدر ویژه غرب استان تهران با همکاری برادرش به تازگی مقداری مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور تهیه و در مخفیگاهش در تهران منتقل کرده است، بررسی موضوع در اختیار تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با شناسایی هویت متهمان، در شاخه ای دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که مخفیگاه متهمان در یکی از محلات عبدل آباد تهران می باشد و محموله خریداری شده را در مخفیگاهشان دپو و مترصد توزیع آن در سطح شهر تهران می باشند.

حسنوند اضافه کرد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده و هماهنگی با مقام قضائی، تیمی از ماموران عملیات این پلیس با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه غرب تهران، مخفیگاه متهمان را تحت کنترل در آوردند و پس از اطمینان از حضور آنان در مخفیگاهشان در یک اقدام ضربتی هر دو برادر دستگیر و در بازرسی از آن مکان 25کیلو و 500گرم هروئین و مقادیری آلات مصرف مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد: متهمان و مواد مشکوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی در اختیار دادسرا قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا