20 بوستان جدید در شهر خورموج ساخته شد


20 بوستان جدید در شهر خورموج ساخته شد

بوشهر- ایرنا- شهردار خورموج استان بوشهر گفت: در دولت تدبیر و امید 20 بوستان و پارک مجله‌ای جدید دراین شهر ساخته شده‌است.

احمد شیخیانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در شهر خورموج که از سال ۱۳۳۸ دارای شهرداری شده تا ۱۳۹۲ فقط ۹ پارک در شهر خورموج احداث شده بود اما در هفت سال اخیر فعالیت دولت تدبیر و امید که با فعالیت شوراهای چهارم و پنجم مصادف شد ۲۰ پارک در محلات مختلف شهر خورموج احداث شده و تا پایان سال جاری ۵ پارک دیگر در شهر خورموج احداث خواهد شد.

وی ادامه اظهار داشت: به مناسبت ۹ اردیبهشت روز شوراها عملیات اجرایی سه پروژه عمرانی در شهر خورموج آغاز می‌شود.

شهردار خورموج اضافه کرد: پارک ورودی شرقی شهر از میدان کشاورز تا شهرک مدرس با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، پارک شهرک ذوالفقار با اعتبار ۱ میلیارد و یکصد میلیون تومان و پروژه خیابان ساحلی شهید طلائیان (در حاشیه دره تاج آباد) با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری و ارزش افزوده عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

شیخیانی گفت: در سال جاری ۲ پارک در لنگک که در حال پیگیری تامین زمین آنها هستیم، یک پارک محله‌ای در خیابان شهید سیفی و یک زمین چمن مصنوعی در شهرک مدرس اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۱۵ پروژه عمرانی دیگر در برنامه عمرانی سال جاری شهر خورموج در نقاط مختلف شهر در دست اجراست.

شهردار خورموج بیان کرد: دربهمن و اسفند سال گذشته ۵۰ معبر و خیابان در شهر خورموج احداث و یا آسفالت شده که در نوع خود یک موفقیت عمرانی است.

وی اضافه کرد: بیش از ۶۰ درصد زیر سازی و آسفالت معابر شهر خورموج در این هفت سال انجام شده و ۷۰ درصد آسفالت قدیمی خیابان‌ها و معابر روکش آسفالت شده‌است .

شهردارخورموج بیان کرد: در زمان حاضر بیش از ۹۵ درصد معابر شهر خورموج آسفالت شده‌است.

وی افزود: در این مدت تعداد زمین‌های چمن مصنوعی احداث شده توسط شهرداری از یک زمین به ۶ زمین چمن مصنوعی افزایش یافته‌است.

شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی با ۴۱ هزار نفر جمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب بوشهرواقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


از من مپرس