نمایشگاه کاریکاتور «کرونا بود» در آذربایجان غربی افتتاح شد


نمایشگاه کاریکاتور «کرونا بود» در آذربایجان غربی افتتاح شد

نمایشگاه آثار کاریکاتور «کرونا بود» ششم اردیبهشت ماه سال جاری با ارائه آثار کاریکاتوریست‌های شمال غرب کشور در «نگارخانه پله» حوزه هنری آذربایجان غربی افتتاح... ادامه مطلب... نوشته نمایشگاه کاریکاتور «کرونا بود» در آذربایجان غربی افتتاح شد اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

نمایشگاه آثار کاریکاتور «کرونا بود» ششم اردیبهشت ماه سال جاری با ارائه آثار کاریکاتوریست‌های شمال غرب کشور در «نگارخانه پله» حوزه هنری آذربایجان غربی افتتاح شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان غربی در این نمایشگاه که به مدت دو هفته دایر می باشد، ۱۶ اثر کاریکاتور با موضوع ویروس کرونا، اثرات شیوع بیماری کرونا در تغییر زندگی مردم ، تلاش‌های سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف به خصوص جامعه پزشکان و پرستاران در مبارزه با این ویروس و همچنین رعایت نکات بهداشتی در جلوگیری از انتشار این بیماری در معرض دید قرار گرفته است.

« امید فیض الهی ،سعید کریمی ، سعید سهرابی» از ارومیه «زهرا خضرلو» از چایپاره ، « سهراب خیری» از اردبیل ، «سهیل پوراحمد» از تبریز و «سلیمان مام رحیمی» از بوکان هنرمندانی هستند که آثار هنری آنها در قالب این نمایشگاه ارائه شده است.

فراخوان تولید آثار هنری «کرونا بود» از یازدهم اسفند ماه سال گذشته از طرف حوزه هنری آذربایجان غربی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان در قالب پنج رشته هنری منتشر گردید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !