تعویق برگزاری مراسم اهدای جایزه نخستین دوره دوسالانه علمی دکتر صادق آئینه‌وند


تعویق برگزاری مراسم اهدای جایزه نخستین دوره دوسالانه علمی دکتر صادق آئینه‌وند

مراسم اهدای جایزه ملی اولین دوره « دوسالانه علمی دکتر صادق آئینه‌وند» که قرار بود همزمان با مراسم پنجمین سالگرد درگذشت استاد زنده‌یاد دکتر آئینه‌وند در هفته اول اردیبهشت امسال برگزار شود به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از دبیرخانه جایزه علمی دکتر آئینه‌وند، با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دبیرخانه اولین دوره جایزه دوسالانه علمی دکتر صادق آئینه‌وند در آبان‌ماه سال گذشته ، این اتفاق با استقبال قابل توجه دانش‌پژوهان مواجه شد به طوری که ۵۳ رساله دکتری به دبیرخانه رسید.

اولین جلسه داوری مقدماتی در هفته دوم آذرماه گذشته با حضور شورای علمی جایزه برگزار و تعدادی از رساله‌هایی که شایسته ورود به مرحله نهایی داوری بودند، انتخاب شدند. پس از بررسی نهایی آثار توسط هیئت‌داوران شامل اساتید طراز اول کشور در رشته تاریخ، در اسفندماه سال گذشته، رساله‌های برتر و شایسته تقدیر تشخیص داده شده اند.

بر اساس اعلام دکتر عباس برومند اعلم ( دبیر نخستین دوسالانه علمی دکتر صادق آئینه‌وند)، قرار بود مراسم اهدای جوایز اولین دوره این دوسالانه علمی، نیمه اول اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شود که به دلیل شرایط ویژه ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشور و ممنوعیت برگزاری مراسم مختلف بر به منظور حفظ سلامتی هموطنان گرامی، به زمان دیگری موکول شد.

به گفته برومند اعلم، زمان برگزاری این مراسم متعاقبا از طریق رسانه‌های عمومی به اطلاع هموطنان و دانش‌پژوهان گرامی خواهد رسید. جایزه علمی دکتر صادق آئینه‌وند قرار است به صورت دوسالانه برگزار شود که طی آن به بهترین رساله دکتری در رشته تاریخ اهداء خواهد شد.

/6262

کد خبر 1381558

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی