چهره خندان فریبا طالبی در کنار همسرش+عکس


فریبا طالبی بازیگر نقش دوست کیمیا این عکس را منتشر کرد.


پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

چهره خندان فریبا طالبی در کنار همسرش+عکس

فریبا طالبی بازیگر جوان و خوش‌آتیه کشورمان است. فریبا طالبی بازیگری خوب اما کم‌کار است. فریبا طالبی طرفداران بسیاری دارد.

فریبا طالبی متولد چهارم اردیبهشت ۱۳۶۴ و فارغ التحصیل دانشگاه هنر . گرایش بازیگری می باشد.

فریبا طالبی در آثاری چون فاصله‌ها (سهیلی‌زاده)، پله آخر (علی مصفا)، راه بهشت (مهدی صباغ‌زاده)، رویای کاظم (علی شاه‌حاتمی)، اینک بهشت (صادق آشتیانی) ، فیلم تلویزیونی آرزوهایت را به خاک نسپار ، تله فیلم اشک انار و … ایفای نقش کرده است.

فارغ التحصیل لیسانس سینما هنر گرایش بازیگری از دانشگاه هنر می باشد او علاوه برای کار بازیگری تجربه مجری گری, کودک را دارد و در حال حاضر یک مزون طراحی لباس به اسم فاندو را نیز برعهده دارد.

نحوه شروع فعالیت

پانزده ساله بود که از طریق یک فراخوان برای مجری گری تست داد و فن بیانی شیوایی که داشت باعث قبول اش شد، اولین بار بعنوان مجری کودک در قاب تلویزیون ظاهر شد.

۲۵ کیلو اضافه وزن

زمانی که برای کنکور می خواند ۲۵ کیلو اضافه وزرن میاورد، او می گوید : بخاطر اینکه فقط درس میخوندم و غذا , میخوردم و هیچ فعالیت دیگری نداشتم چون خیلی علاقه و آرزو داشتم دانشگاه هنر درس بخونم.

سپس بعد از دانشگاه در چند فیلم و سریال تلویزیونی کار می کند و از طریق تهیه کننده اولی که با وی تجربه , مجری گری داشته بود به دیگران معرفی میشود و اینگونه بود که توانایی خود در بازیگری رو رفته رفته,

ثابت میکند و با پروزه های مختلفی همکاری میکند.

شغل دوم فریبا طالبی

شغل دوم طراح لباسی

فریبا طالبی در آثاری چون فاصله‌ ها – پله آخر – راه بهشت -رویای کاظم – اینک بهشت – کیمیا – ستایش ۲ , و پادری و اون یکی ها و … ایفای نقش کرده است و در حال حاضر در زمینه طراحی مد و لباس, با برند fundo فعالیت می کند.

وی یک تیم طراحی حرفه ای لباس دارد و برای خیلی از هنرمندان ایرانی کار طراحی میکند.

ازدواج

فریبا طالبی در شهریور ۹۶ خبر ازدواج خود با امیر صدهزار را رسانه ای کرد.

همسرش نیز از همکاران طراح لباس وی در مزون فاندو می باشد، خانوم طالبی با انتشار عکس ازدواجشان, نوشت : امیر عزیزم همسر مهربانم خوشحالم از کنار تو بودن و کنار تو ماندن عاشقانه تر از همیشه , کنار تو خواهم ماند تا اخرین لحظه لحظه از نفسهایم ممنونم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی