تشکر مارادونا از چیرو فرارا بابت فروش پیراهنش برای کمک به مردم ناپل: تو باعث شدی یک بار دیگر غرش 80 هزار ناپلی را در سن پائولو بشنوم


تشکر مارادونا از چیرو فرارا بابت فروش پیراهنش برای کمک به مردم ناپل: تو باعث شدی یک بار دیگر غرش 80 هزار ناپلی را در سن پائولو بشنوم

چیرو فرارا و فابیو کاناوارو تاکنون پول زیادی را برای کمک به مردم جمع کردند و دیگو مارادونا از این بابت...

طرفداری - چیرو فرارا و فابیو کاناوارو، اسطوره های ایتالیایی متولد شهر ناپل اخیرا در پی شیوع ویروس کرونا و به مشکل خوردن زندگی روزمره مردم این شهر اقدام به جمع آوری کمک های خیریه کردند تا این پول ها را به مردم نیازمند برسانند. در این بین، چیرو فرارا، پیراهن شماره 10 تیم ملی آرژانتین متعلق به دیگو مارادونا را برای فروش گذاشت تا پول آن را اهدا کند. زمانی که مارادونا و فرارا در ناپولی هم تیمی بودند، اسطوره آرژانتینی این پیراهن را به فرارا داده بود. مارادونا در صفحه فیسبوکش از چیرو فرارا بابت این کار قدردانی کرد و نوشت:

ما برای ناپولی و ناپلی های عزیزمان یک بازی دیگر را هم بردیم. شاید این مهم ترین بازی ما بود و با هم توانستیم پیروز شویم. با همان اتحادی که همیشه داشتیم، پیروز شدیم. من از تو ممنونم چیرو زیرا یک بار دیگر اجازه دادی من احساس کنم بخشی از مردم باشکوه ناپل هستم.

تو اجازه دادی باز هم غرش 80 هزار ناپلی را در سن پائولو بشنوم و به لطف پیراهن شماره 10 من، 80 هزار یورو برای این مردم جمع کردی. همان اشتیاق و شادی فراموش نشدنی آن زمان را دوباره احساس کردم. افتخار می کنم که برای کمک به مردممان در این لحظات سخت سهم داشتم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج