آموزش تخصصی منتخبان طرح ارزیابی قاریان برگزار می‌شود


آموزش تخصصی منتخبان طرح ارزیابی قاریان برگزار می‌شود

دوره آموزش تخصصی غیرحضوری تلاوت قرآن ویژه قاریان منتخب ادوار گذشته طرح ارزیابی قاریان و مدرسان (قاریان غیرتهرانی) برگزار می‌شود.

آموزش تخصصی منتخبان طرح ارزیابی قاریان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا، از سوی شورای عالی قرآن، دوره جدید آموزش تخصصی غیرحضوری تلاوت قرآن ویژه قاریان غیر تهرانی منتخب در ادوار گذشته طرح ارزیابی قاریان و مدرسان برگزار می‌شود.

این دوره تخصصی با هدایت تعدادی از اساتید و مدرسان حائز درجه یک طرح ارزیابی قاریان و مدرسان شورا از اواخر اردیبهشت‌ماه جاری آغاز خواهد شد.

تعداد 150 نفر از قراء در این دوره تخصصی حضور خواهند داشت و هر کدام از ایشان فایل‌های صوتی تلاوت خود را ارسال می‌کنند. اساتید و مدرسان قرآن کریم نیز بر اساس زمان‌بندی مشخص که معمولا ماهانه است، فایل‌های صوتی را شنیده و نقاط ضعف و قوت تلاوت را در قالب یک فایل صوتی برای قاریان ارسال خواهند کرد.

در این بین هر از گاهی نیز ارتباطات مجازی تصویری بین قراء و اساتید برقرار خواهد بود. همچنین، تلاش مسئولان شورای عالی قرآن بر این است تا سالی یک نوبت هم که شده اساتید و قراء حاضر در این دوره به صورت حضوری با هم مواجه شده و ارتباط داشته باشند.

علت اینکه این دوره برای قراء غیر تهرانی برگزار می‌شود نیز این است که پیش از این دوره‌ای تخصصی برای قراء تهرانی برقرار بود که با حضور اساتید و مدرسان به صورت یک هفته در میان برگزار می‌شد که این دوره نیز فعلا به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نمی‌شود.

یادآور می‌شود، این دوره در چارچوب برنامه‌های شورای عالی قرآن برنامه‌ریزی شده و در آینده‌ای نزدیک با حضور نزدیک به 150 نفر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !