بهراد باقری: پرسپولیس هم حقوق پدرم را قطع کرده است/ دلخوری خانواده مرحوم باقری از مدیران پارس جنوبی


بهراد باقری: پرسپولیس هم حقوق پدرم را قطع کرده است/ دلخوری خانواده مرحوم باقری از مدیران پارس جنوبی

فرزند مرحوم نادر باقری می‌گوید مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی باوجود وعده‌های داده شده اما هنوز مطالبات پدرش را پرداخت نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، نادر باقری دروازه‌بان سابق پرسپولیس و مربی گلرهای سابق این تیم که در لیگ نوزدهم به عنوان مربی گلرهای پارس جنوبی فعالیت می‌کرد، در نیم فصل رقابت‌ها بر اثر بیماری ریوی دار فانی را وداع گفت. با وجود اینکه مسئولان پارس جنوبی در آن مقطع اعلام کردند تمام حق و حقوق این پیبشکسوت فقید را پرداخت می‌کنند اما تاکنون که بیشتر از دو ماه از این اتفاق می‌گذرد هیچ پرداختی به خانواده مرحوم باقری انجام نشده است.


این در حالی است که باشگاه پرسپولیس هم با وجود وعده هایی که برای حمایت از خانواده باقری داده بود، اما این اتفاق نیفتاده و حتی حقوق ماهیانه‌ای که به پیشکسوتان پرداخت می‌شد را نیز قطع کردند.


بهراد باقری، فرزند مرحوم باقری در این خصوص به خبرنگار "ورزش سه" گفت: با وجود وعده‌هایی که مسئولان پارس جنوبی به ما داده بودند،اما هنوز هیچ پولی به ما تعلق نگرفته است. پدرم برای پارس جنوبی و همه‌تیم هایی که در آن کار کرد با جان و دل مایه گذاشت. مدیرعامل پارس جنوبی در این خصوص قول همکاری دادند و امیدوارم به زودی مطالبات پدرم پرداخت شود.


وی درباره قطع شدن حقوق مرحوم باقری از باشگاه پرسپولیس بیان کرد: آن روزهای اول همه به ما دلگرمی و وعده حمایت دادند اما الان هیچ خبری نیست. علی آقای پروین خیلی در این خصوص با ما صحبت کردند اما ایشان هم کاری از دست شان برنیامده است. حتی حقوق ماهیانه‌ای که به پیشکسوتان داده می‌شد نیز قطع شده و واقعا از این مساله ناراحتیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زهرا داوودنژاد چگونه سلطان نوشابه شد؟ + بیوگرافی و تنها عکس همسر جذابش !