فیلم اختصاصی سرقت 10 ثانیه ای مزدا 3 توسط دزد تهرانی / گفتگو با شرور قلدر که رجزخوانی می کرد+عکس و فیلم


فیلم اختصاصی سرقت 10 ثانیه ای مزدا 3 توسط دزد تهرانی / گفتگو با شرور قلدر که رجزخوانی می کرد+عکس و فیلم

حوادث رکنا: اعضای باند سرقت که در کمتر از 10 ثانیه خودروی مزدا3 و موتورسیکلت را به سرقت می برند در یک تعقیب و گریز طولانی و با تیراندازی های زیاد پلیس دستگیر شدند.

به گزارش گروه خبرنگار حوادث رکنا، چندی قبل ماموران کلانتری 106 نامجو در جریان سرقت های خودروی مزدا3 و موتورسیکلت قرار گرفتند و تیمی از ماموران عملیات کلانتری برای دستگیری عاملان این سرقت ها وارد عمل شدند.

ماموران با حضور در محل های سرقت تصویر یکی از سارقان سابقه دار را که در گذشته نیز دست به سرقت خودروهای مزدا3 می زد را شناسایی کردند و در ادامه تحقیقات چند پاتوق این سارق در منطقه تحت نظر قرار گرفت.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز جمعه 5 اردیبهشت ماه ماموران برای دستگیری سارق حرفه ای به مخفیگاه وی ورود کردند اما خبری از متهم نبود و در ادامه کاوشگری ها مشخص شد که حامد با دختر جوانی که از همدستانش است قرار ملاقات دارد که خیلی زود تیم پلیسی به میدان سبلان و قرار ملاقات سارق جوان اعزام شدند.

فیلم اختصاصی سرقت 10 ثانیه ای مزدا 3 توسط دزد تهرانی / گفتگو با شرور قلدر که رجزخوانی می کرد+عکس و فیلم

تعقیب و گریز پلیسی

ماموران در میدان سبلان بودند که سارق جوان را همراه همدستش سوار بر خودروی پژو پارس مشاهده کردند که دزدان نیز به محض مشاهده پلیس در مسیر خلاف جهت اتوبان صیاد شروع به حرکت کرده و پا به فرار گذاشتند.

تیم پلیسی به تعقیب دزدان رفته و این تعقیب و گریز پلیسی با وجود تیراندازی های هوایی که از سوی پلیس صورت می گرفت تا نزدیکی شهر پردیس ادامه داشت تا اینکه سارقان با شلوغی اتوبان تهران – پردیس توانستند از سایه پلیس فرار کنند.

ماموران در این مرحله که پاتوق حامد را در شهر پردیس شناسایی کرده بودند شروع به گشت زنی در منطقه کردند تا اینکه چند ساعت بعد یکی دیگر از همدستان حامد که برای خرید شام سوار بر خودروی پژو پارس مشکی از ساختمان خارج شد و پس از دقایقی دستور ایست برای متهم صادر شد اما این راننده جوان بدون توجه به دستور پلیس به مسیر خود ادامه داد.

تیراندازی های پلیسی

ماموران در این صحنه اقدام به تیراندازی به سمت خودروی سارق جوان کردند و در حالیکه 3 لاستیک خودرو هدف گلوله پلیس قرار گرفته بود اما سارق جوان قصد تسلیم شدن نداشت و در یک صحنه نیز قصد داشت ماموران پلیس را نیز زیر بگیرد تا اینکه پس از دقایقی خودرو سارق جوان با جدول خیابان برخورد کرده و متوقف شد.

دزد جوان که تسلیم ماموران شده بود مخفیگاه همدستش را در یکی از برج های شهر پردیس لو داد و ماموران با حضور در مخفیگاه حامد در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری این سارق سابقه دار و زن جوان در خانه اش شدند.

فیلم اختصاصی سرقت 10 ثانیه ای مزدا 3 توسط دزد تهرانی / گفتگو با شرور قلدر که رجزخوانی می کرد+عکس و فیلم

سرقت مزدا 3 در 10 ثانیه

حامد پس از دستگیری راهی جز اعتراف نداشت و گفت که در مدت زمان 10 ثانیه با ابزار T مانند اقدام به باز کردن خودروهای مزدا3 می کنم که یکی از خودروها نیز در اختیار یکی از دوستانش داده است.

بدین ترتیب ماموران همراه با حامد به خانه همدستشان رفتند و در نخستین ساعت صبح روز شنبه 6 اردیبهشت ماه در یک عملیات غافلگیرانه آخرین عضو این باند نیز دستگیر شد و خودروی سرقتی مزدا3 نیز در که در خیابان رها شده بود کشف شد.

حامد در اعترافاتش به خبرنگار رکنا گفت: 7 بار به خاطر سرقت مزدا3 و درگیری به زندان رفتم که 6 ماه قبل با قرار وثیقه از زندان آزاد شدم و خودروهای مزدا را در کمتر از 10 ثانیه روشن و سرقت می کنم و فقط یک ساعت با آن در خیابان پرسه می زنم و سپس رها می کنم.

در حالیکه حامد تاکید داشت که هیچ سرقتی انجام نداده یکی از شاکیان پرونده عنوان کرد که همه وسایل و لوازم داخل خودرویم به سرقت رفته است.

فیلم اختصاصی سرقت 10 ثانیه ای مزدا 3 توسط دزد تهرانی / گفتگو با شرور قلدر که رجزخوانی می کرد+عکس و فیلم

توصیه های دزد جوان به مردم

حامد در توصیه به مردم نیز گفت: خودروهای مزدا3 با توجه به ضعیف بودن سیستم ا منیتی اش به راحتی هدف سرقت قرار می گیرد و تنها عامل که می تواند مانع سرقت خودروها شود قفل پدال است و حتی قفل فرمان نیز مانع سرقت نمی شود و اگر می خواهید خودرویتان هدف سرقت قرار نگیرد آن را به قفل پدال مجهز کنید.

فیلم اختصاصی سرقت 10 ثانیه ای مزدا 3 توسط دزد تهرانی / گفتگو با شرور قلدر که رجزخوانی می کرد+عکس و فیلم

رجزخوانی سارق سابقه دار

سعید یکی دیگر از اعضای این باند که سوابق زیادی در زمینه سرقت دارد در خصوص سرقت های لوازم داخل خودرو و موتور به خبرنگار رکنا گفت: بارها زندان رفتم و هربار که از زندان آزاد می شوم یادم می رود کجا بودم و دوباره دست به سرقت می زنم و برای من زندان و آزادی هیچ فرقی نمی کند و زندگی ام را می کنم.

وی افزود: من در مسیر یک رودخانه قرار گرفتم و دیگر کاری نمی توانم انجام دهم و چون کاری نیست سرقت می کنم و با جریان رودخانه حرکت می کنم . باور کنید الان دستانم بسته است وگرنه یک محله هم نمی توانست حریف من شود و باید بگویم مردم نمی توانند مواظب اموالشان باشند چون دزدان یک قدم جلوتر از قانون حرکت می کنند.

سعید که اعتیاد به مواد مخدر شیشه دارد گفت: شاید دنبال راحت طلبی بودم باعث شده تا دزدی کنم و قصد دارم که زندگی ام را تغییر بدهم.

طعمه های دزدان به پلیس مراجعه کنند

سردار کیوان ظهیری رییس پلیس پیشگیری تهران نیز در خصوص این خبر به رکنا گفت: این دزدان با خودرو و موتورهای سرقتی اقدام به سرقت گوشی قاپی و کیف قاپی می کنند و خودروها و موتورسیکلت های زیادی به سرقت برده اند که در عملیات پلیسی ماموران کلانتری 106 نامجو دستگیر شدند.

وی افزود: سارقان در زمان تعقیب و گریز نیز سعی داشتند با خودرو ماموران را زیر کنند که ماموران با تیزهوشی موفق به دستگیری متهمان شده اند.

سردار ظهیری ادامه داد: مجرمان باید بدانند که پلیس و قوه قضاییه به صورت جدی با سارقان و تبهکاران برخورد می کند و پلیس اجازه نمی دهد که سارقان به راحتی به اقدامات مجرمانه خود ادامه دهند.

رییس پلیس پیشگیری تهران در پایان گفت: متهمان به مقام قضایی معرفی شده اند و چنانچه شهروندان در محدوده کلانتری 160 نامجو خودورها و موتور سیکلت شان هدف سرقت قرار گرفته برای شناسایی و پیگیری به کلانتری شهید نامجو مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!