فردریک واسر و وجود پر برکت کیمی رایکونن برای آلفارومئو


فرمول یک ایران – فردریک واسر، مدیر تیم فرمول یک الفارومئو، از کیفیت‌هایی که کیمی رایکونن، قهرمان جهان فصل 2007 فرمول یک، با خودش به این تیم آورده است، نکاتی را بیان می‌کند. یک قهرمان جهان و یکی از پر در آمدترین رانندگان تاریخ فرمول یک (کیمی رایکونن در فصل 2009 به عنوان دومین ورزشکار پر در آمد پس از تایگر وودز، رکورد شکنی کرد)؛ همینطور از رایکونن...

فرمول یک ایران – فردریک واسر، مدیر تیم فرمول یک الفارومئو، از کیفیت‌هایی که کیمی رایکونن، قهرمان جهان فصل 2007 فرمول یک، با خودش به این تیم آورده است، نکاتی را بیان می‌کند.

یک قهرمان جهان و یکی از پر در آمدترین رانندگان تاریخ فرمول یک (کیمی رایکونن در فصل 2009 به عنوان دومین ورزشکار پر در آمد پس از تایگر وودز، رکورد شکنی کرد)؛ همینطور از رایکونن به عنوان یکی از برترین‌های تاریخ فرمول یک یاد می‌شود ولی این راننده چهل ساله هنوز که هنوز است دارد با قدرت پیش می‌رود و نشانی از تسلیم شدن در وی دیده نمی‌شود.

فردریک واسر، مدیر تیم فرمول یک آلفارمئو، در مورد حضور این راننده فنلاندی می‌گوید:

کیمی به پول احتیاج ندارد و برای پول مسابقه نمی‌دهد. او فقط می‌خواهد که لذت ببرد و نشان دهد که هنوز هم می‌تواند خوب کار کند. او به طور کامل آگاه است که دیگر خیلی امکان ندارد که بتواند پیروز مسابقه‌ای شود ولی علاقه او در تکامل تیم کاملا دیده می‌شود و این دقیقا چیزی است که من به عنوان مدیر تیم دوست داشتم داشته باشم.

فردریک واسر و وجود پر برکت کیمی رایکونن برای آلفارومئوفردریک واسر و وجود پر برکت کیمی رایکونن برای آلفارومئو کیمی رایکونن – تست بارسلونا 2020

توسعه تیم آلفارومئو با حضور کیمی رایکونن

من می‌خواستم که کسی را با خودمان داشته باشیم که خواهان دارا بودن نقشی در توسعه تیم باشد. او تجربه فوق العاده ای را دارد؛ هم از لحاظ مسابقه دادن و هم از لحاظ (حضور) در تیم‌های برتر. او برای نام‌های بزرگی مسابقه داده است که برای من مسئله خیلی مهمی است.

فردریک واسر، کیمی رایکونن و آنتونیو جیوویناتزی قرار است که برای یک فصل دیگر در سال 2020 باهم باشند. البته ابتدا باید در نظر داشت که اصلا فصل 2020 وجود خارجی خواهد داشت یا نه! قرارداد رایکونن نیز با این تیم در پایان سال 2020 به پایان می‌رسد و هنوز هم مشخص نیست که خواهان تمدید قرارداد با این تیم باشد یا نه؛ یا اینکه اصلا بخواهد در فرمول یک ادامه بدهد یا نه.

ویراستار » انسیه صفری این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی