دولت در پروژه کمربند شمالی کرج مشارکت می کند


دولت در پروژه کمربند شمالی کرج مشارکت می کند

کرج - ایرنا - استاندار البرز با اعلام تخصیص 500میلیارد تومان با دستور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از طریق فروش اوراق مشارکت به پروژه کمربند شمالی کرج گفت: دولت در اجرای این پروژه مهم راه همراهی و مشارکت لازم را خواهد داشت.

عزیزاله شهبازی روز دوشنبه در بازدید از روند پیشرفت پروژه کمربند شمالی کرج افزود: بخش اصلی کار اجرایی این پروژه در شورای پنجم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: شهرداری کرج بخش عمده ای از وقت خود را برای این پروژه گذاشته چراکه از مطالبات اصلی مردم استان است که گشایشی برای گره های کور دیرینه ترافیک البرز باشد.

شهبازی با بیان اینکه اکنون جبهه های مختلف کاری پروژه کمربند شمالی کرج در حال فعالیت است، گفت: شهردار کرج با پشتیبانی شورای اسلامی شهر، قول دادند که این پروژه بزرگ و مهم تا پایان سال مورد بهره برداری قرار گیرد.

استاندار البرز بیان داشت: شهرداری کرج برای آسایش مردم، این آزادراه ۱۷.۵ کلیومتری را در دستور کار قرار داده که پل عظیمی نیز در آن وجود دارد و از رییس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز به نیابت از شهردار و شورای اسلامی شهر کرج برای کمک به پیشرفت این پروژه، قدردانی می شود

شهردار کرج نیز در این بازدید از پیشرفت فیزیکی پروژه کمربند شمالی کرج به ۵۰ درصد با پشتیبانی استاندار البرز خبرداد و اظهار امیدواری کرد با هماهنگی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برای تزریق اعتبار دولتی برای تکمیل این پروژه انجام شده تا پایان سال به بهره برداری برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شاهزاده هودونگ در جومونگ بعد از 15 سال