شایعه: جزئیاتی از گیم‌پلی نسخه‌ی جدید بازی Horizon Zero Dawn لو رفت


شایعه: جزئیاتی از گیم‌پلی نسخه‌ی جدید بازی Horizon Zero Dawn لو رفت

گزارش تازه‌ای از نسخه‌ی جدید بازی Horizon Zero Dawn جزئیات تازه‌ای را از جوانب مختلف آن نظیر گیم‌پلی و دنیای آن ارائه می‌دهد. خلاصه‌ی گزارش جدید نسخه‌ی جدید بازی Horizon Zero Dawn این است که این عنوان از نسخه‌ی قبلی خود بلندپروازانه‌تر خواهد بود که البته جای تعجبی ندارد. قبل از اینکه بازی Horizon Zero Dawn در سال 2017 به یک موفقیت بزرگ تبدیل شود،...

گزارش تازه‌ای از نسخه‌ی جدید بازی Horizon Zero Dawn جزئیات تازه‌ای را از جوانب مختلف آن نظیر گیم‌پلی و دنیای آن ارائه می‌دهد.

خلاصه‌ی گزارش جدید نسخه‌ی جدید بازی Horizon Zero Dawn این است که این عنوان از نسخه‌ی قبلی خود بلندپروازانه‌تر خواهد بود که البته جای تعجبی ندارد. قبل از اینکه بازی Horizon Zero Dawn در سال 2017 به یک موفقیت بزرگ تبدیل شود، یک آی‌پی ریسکی با مشکلاتی در توسعه بود اما در نهایت یکی از بهترین فرانچایزهای پلی‌استیشن لقب گرفت. این عنوان به جمع پرفروش‌ترین انحصاری‌های پلی‌استیشن 4 پیوست و مورد تمجید و تحسین بازیکنان قرار گرفت. این قطعاً باعث شده است که سونی سرمایه‌گذاری بزرگی روی آن کند و به همین دلیل است که نسخه‌ی جدید آن از لحاظ اندازه بسیار عظیم خواهیم بود.

در این گزارش جدید همچنین وجود تجربه‌ی کوآپ در نسخه‌ی جدید بازی Horizon Zero Dawn تایید شده است. با این وجود، مشخص نیست که این تجربه بخشی از کمپین خواهد بود یا به‌صورت یک حالت جداگانه ارائه خواهد شد. اگر قرار باشد چنین تجربه‌ای در بخش کمپین گنجانده شود، شاهد یک شخصیت همراه و سیستم مخصوص آن در بازی خواهیم بود که یک قابلیت جدید به حساب می‌آید.

نکته‌ی جالب اینجا است که طبق این گزارش، تجربه‌ی کوآپ قرار بود در نسخه‌ی اول ارائه شود اما با جلو رفتن توسعه و به دلیل نبود امکانات کافی، چنین ایده‌ای کنار گذاشته شد. و این باعث می‌شود که تصمیم سونی و استودیوی «گوریلا گیمز» (Guerrilla Games) برای فراهم کردن تجربه‌ی کوآپ منطقی به نظر می‌رسد.

در نهایت، باید همچنان منتظر اخبار رسمی از سوی سونی یا گوریلا گیمز بود. بازی Horizon Zero Dawn هم‌اکنون به‌صورت انحصاری در دسترس پلی‌استیشن 4 قرار دارد و در تابستان پیش رو راهی پی‌سی خواهد شد.

شایعه: جزئیاتی از گیم‌پلی نسخه‌ی جدید بازی Horizon Zero Dawn لو رفتشایعه: جزئیاتی از گیم‌پلی نسخه‌ی جدید بازی Horizon Zero Dawn لو رفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان