اهدای هشت نشان قهرمانان ورزشی خراسان شمالی به مدافعان سلامت


اهدای هشت نشان قهرمانان ورزشی خراسان شمالی به مدافعان سلامت

بجنورد - ایرنا - هشت تن از قهرمانان ورزشی خراسان شمالی به پاس خدمات کادر درمانی این استان در روزهای کرونایی، نشان‌های رنگارنگ خود را به مدافعان سلامت اهدا کردند.

مسوول بسیج ورزشکاران خراسان شمالی، دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: حامد قربانی، قهرمان کونگ فوی جهان، ورزشکار بجنوردی است که نشان طلای جهانی خود در مسابقات ۲۰۱۹ را پیشکش مدافعان سلامت کرد و بهزاد باغچقی نیز نشان برنز خود در مسابقات جودوی قهرمانی استان را به کادر درمانی اهدا کرده است.

مجید اسماعیل زاده اظهار داشت: حامد رشیدی نشان نقره خود در مسابقات جهانی کوراش ترکیه ۲۰۱۷، زهرا بهنود وزشکار اسفراینی نشان نقره مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در سال ۹۸ و انوشیروان صابری نشان طلای خود در تورنمنت بین المللی کیک بوکسینگ گرجستان ۲۰۱۷ را تقدیم پزشکان و پرستارانی کرد که در روزهای کرونایی در خط مقدم پیکار هستند.

وی خاطرنشان کرد: علی محمدنیا نشان طلای خود در مسابقات آسیایی کوراش لبنان و حسین اکبری از اسفراین نیز نشان طلای مسابقات کوراش قهرمانی آسیای خود در سال ۸۱ را به این مدافعان سلامت اهدا کردند.

اسماعیل زاده افزود: هادی قدیمی کشتی گیر پهلوانی نیز نشان برنز خود از مسابقات ترکیه سال ۲۰۲۰ را به مدافعان سلامت کشور پیشکش کرد.

مسوول بسیج ورزشکاران خراسان شمالی افزود: خراسان شمالی به لحاظ اهدای نشان های قهرمانی و قدردانی ورزشکاران از کادر درمانی مقابله‌ با کرونا در شمار استان های پیشتاز کشور است.

وی اظهار داشت: ورزشکاران استان در اقدامی بسیجی در روزهای کرونایی، خود در عرصه پیکار با کرونا حضور داشته اند و با فعالیت در ایستگاه‌های غربالگری و تب سنجی و نیز اقدام در زمینه ضدعفونی کردن مناطق مختلف شهری و روستایی، به پیشگیری از کرونا کمک کردند.

اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: گروه های جهادی ورزشکاران همچنین با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، نسبت به آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در زمینه کرونا، اقدام کرده اند.

بر اساس این گزارش، پیش از این و همزمان با شهادت سردار سلیمانی، ۳۵ نفر از ورزشکاران خراسان شمالی نشان های قهرمانی خود را به سردار دلها اهدا کرده بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها