نظرسنجی: آیا حاضر به خرید آیفون SE 2020 هستید؟


نظرسنجی: آیا حاضر به خرید آیفون SE 2020 هستید؟

در نظرسنجی آیفون ای اس 2020 اپل از شما پرسیده‌ایم آیا حاضر به خرید آیفون SE 2020 هستید؟ آیا آیفون ارزان قیمت جدید اپل – iPhone SE 2020 مشخصات فنی مناسبی نسبت به قیمت خود دارد؟ فروش گوشی اپل آیفون اس ای 2020 در چهل کشور دنیا یک هفته بعد از رونمایی رسمی آن  آغاز... نوشته نظرسنجی: آیا حاضر به خرید آیفون SE 2020 هستید؟ اولین بار در گجت نیوز. پدیدار...

در نظرسنجی آیفون ای اس ۲۰۲۰ اپل از شما پرسیده‌ایم آیا حاضر به خرید آیفون SE 2020 هستید؟ آیا آیفون ارزان قیمت جدید اپل – iPhone SE 2020 مشخصات فنی مناسبی نسبت به قیمت خود دارد؟

فروش گوشی اپل آیفون اس ای ۲۰۲۰ در چهل کشور دنیا یک هفته بعد از رونمایی رسمی آن آغاز شد. حتی قیمت اپل آیفون اس ای ۲۰۲۰ در ایران نیز مشخص شد، به همین دلیل بهتر می‌توان درباره خرید آیفون SE 2020 تصمیم گرفت.

از نظر ظاهری تفاوتی با گوشی آیفون ۸، محصول سال ۲۰۱۷، وجود ندارد. نکته اینجاست که طراحی به کار رفته در شمار ۸ آیفون، از سال ۲۰۱۴ مورد استفاده قرار می‌گرفت. برخلاف ظاهر اغلب گوشی های هوشمند امروزی خبری از طراحی بدون حاشیه در این گوشی نبوده و بالا و پایین نمایشگر با حاشیه‌هایی ضخیم احاطه شده است. تفاوت دیگر با اغلب گجت های میان‌رده و حتی پایین‌رده کنونی بازار موبایل، استفاده از نمایشگر کوچک ۴.۷ اینچی محسوب می‌شود.

نظرسنجی: آیا حاضر به خرید آیفون SE 2020 هستید؟

نظرسنجی: آیا حاضر به خرید آیفون SE 2020 هستید؟

نباید از ویژگی‌های منحصربه‌فرد گوشی اپل آیفون اس ای ۲۰۲۰ چشم‌پوشی کرد. یکی از مهمترین مزیت‌های خرید آن، در اختیار داشتن قدرت پردازشی مشابه با آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس است؛ گوشی iPhone SE 2 شبیه به بهترین گوشی های اپل در سال ۲۰۱۹، از تراشه A13 استفاده می‌کند. البته در مقایسه با آن‌ها، حافظه رم با ۱ گیگابایت کاهش، به ۳ گیگابایت رسیده است.

در مقایسه با گجت های اندرویدی و مخصوصا آی او اسی کنونی، یک سری قابلیت مهم از این گوشی حذف شده‌اند. خبری از طراحی بدون حاشیه نبوده و نسبت ابعاد تصویر نمایشگر همچنان ۱۶:۹ است. دکمه فیزیکی هوم مجددا به زیر صفحه نمایش برگشته و از فیس آیدی پشتیبانی نمی‌شود. دوربین تک سنسور طراحی شده و از یک حالت اختصاصی عکاسی در شب استفاده نمی‌کند. همانند سایر آیفون‌ها، امکان استفاده از هدفون‌ها و هدست‌های دارای کانکتور ۳.۵ میلی‌متری وجود ندارد.

قیمت گوشی در آمریکا و اروپا به ترتیب ۳۹۹ دلار و ۴۷۹ یورو است. این در حالی است که تا پیش از معرفی آن، برای خرید ارزانترین آیفون دارای تراشه قدرتمند اپل A13 باید ۶۹۹ دلار / ۷۹۹ یورو پرداخت می‌کردید.

قیمت خرید آیفون SE 2020 در ایران

قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی اپل آیفون اس ای ۲۰۲۰ در ایران: ۷،۸۸۰،۰۰۰ تومان قیمت نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آیفون اس ای ۲۰۲۰: ۸،۸۸۰،۰۰۰ تومان قیمت نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آیفون اس ای ۲۰۲۰: ۱۰،۷۸۰،۰۰۰ تومان

نگاهی به مشخصات فنی گوشی، با در نظر گرفتن قیمت آن خصوصا در کشورمان و مقایسه با هزینه خرید سایر آیفون‌ها، نشان می‌دهد با یکی از داغ‌ترین و متفاوت‌ترین گوشی های ۲۰۲۰ رو به رو هستیم. اما اپل چقدر توانسته در جلب توجه کاربران به منظور خرید گوشی ارزان قیمت جدیدش موفق عمل کند؟

آیا مایل به خرید آیفون SE 2020 هستید؟

اگر انتخاب شما بله، یعنی تمایل به خرید آیفون اس ای ۲۰۲۰ است، در نظرسنجی زیر نیز شرکت کرده و به ما بگویید از بین نسخه‌های مختلف این گوشی با حافظه داخلی مختلف، کدام یک را خریداری می‌کنید.

کدام نسخه آیفون اس ای ۲۰۲۰ را خریداری می‌کنید؟

اگر درباره گوشی ارزان قیمت تازه وارد اپل نظر دیگری دارید، آن را در قسمت کامنت‌ها با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس