هر بازیکن پرونده کرونایی خواهد داشت؛/ پرسپولیس تمرین گروهی ندارد


هر بازیکن پرونده کرونایی خواهد داشت؛/ پرسپولیس تمرین گروهی ندارد

مدیر تیم پرسپولیس شایعه تمرین گروهی بازیکنان‌شان را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی در برنامه فوتبال برتر در خصوص عکس منتشر شده از تمرین گروهی بازیکنا پرسپولیس عنوان کرد: ما به هیچ شکل تمرین گروهی نداشتیم و تا به امروز انجام ندادیم. یک عکس بیرون آمد که برای قبل از محدودیت‌های بخاطر کرونا بود و آن هم بازیکنانی غیر از نفرات پرسپولیس منتشر کرد.

او درباره چگونگی تمرینات بازیکنان پرسپولیس ابراز کرد: مسؤولیت فنی تیم و تمرین بازیکنان با من نیست، اما آقای گل‌محمدی، کادر فنی و مربی بدنساز تیم تمرینات بازیکنان را در خانه و پشت‌بام یا نزدیکترین محیط به منازل آنها به‌صورت مجازی دنبال می‌کنند.

مدیر تیم پرسپولیس با بیان اینکه ما به حفظ سلامتی همه احترام گذاشتیم، اظهار کرد: تجربه چنین شرایطی برای بازیکنان سخت است چون ترک عادت بخاطر عدم تمرینات گروهی‌شان شده، اما برای شروع تمرینات، باید افراد دیگری تصمیم بگیرند.

پیروانی تصریح کرد: شرایط حاکم بر جامعه را دنبال می‌کنیم و می‌دانیم با وجود کاهش آمار مبتلایان و جان باختگان ویروس کرونا، هنوز زنجیره انتقال این ویروس قطع نشده، اما باید این را هم در نظر گرفت که همه جا مثل بازار تهران، مترو و ... باز است و باید تدبیری برای شروع تمرینات اندیشیده شود.

او درباره مدت زمانی انجام تمرینات گفت: اگر قرار به شروع تمرینات در هر روزی باشد، سه یا چهار هفته فرصت خواهند داد و از طرف دیگر کار تیم پزشکی ما سخت می‌شود چون هر روز باید از اعضای تیم تست بگیرند و برای هر بازیکن پرونده کرونایی تشکیل شود. درزمان تمرینات، باید تمهیدات خاصی برای آب خوردن و ... در نظر بگیریم و مسائل بهداشتی را رعایت کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...