35 شهید گلگون‌کفن زنجانی در عملیات رمضان تقدیم انقلاب شده است


35 شهید گلگون‌کفن زنجانی در عملیات رمضان تقدیم انقلاب شده است

زنجان- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: این استان در عملیات رمضان، 35 شهید گلگون‌کفن را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و 64 رزمنده زنجانی نیز در این عملیات دوران دفاع مقدس به درجه جانبازی نائل آمده‌اند.

علی کاظمی شامگاه دوشنبه در هشتمین جلسه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در بنیاد شهید زنجان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ۱۲ اردیبهشت‌ماه، اظهار داشت: ضمن تسلیت سالروز شهادت معلم مجاهد و ایثارگر، شهید مطهری، مقام معلم را گرامی داشته و به تلاشگران عرصه علم و دانش، تبریک عرض می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: معلمان، نقش مهمی در تربیت نسل شهیدپرور، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی و انتقال آن به نسل‌های آینده کشور ایفا می‌کنند.

کاظمی افزود: حاصل تربیت معلمان در ایام شیوع بیماری کرونا و مشارکت و ایثار مردم در کمک به اقشار مختلف در مبارزه با شیوع این ویروس در کنار کادر پزشکی و درمان، جلوه بیشتری دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: این استان ۴۹ شهید فرهنگی تقدیم انقلاب کرده که پنج نفر آن‌ها جزو شهدای نهضت سوادآموزی محسوب می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از خدمت‌رسانی و ایثار کادر پزشکی استان، اظهار داشت: حفظ سلامت جامعه ایثارگری به‌ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا از اولویت‌ها و دغدغه‌های مهم مسؤولان بنیاد شهید استان است.

کاظمی خاطرنشان کرد: در این راستا اقلام مورد نیاز بهداشتی و ضدعفونی‌کننده بین جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا توزیع شده است.

این مسؤول تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین کارکنان و اطلاع‌رسانی به جامعه ایثارگری در رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بسیار ضروری است.

افزایش خدمات غیرحضوری، تماس تلفنی با خانواده معظم شهدا و جانبازان، پاسخگویی مسؤولان به مسائل و مشکلات جامعه هدف از طریق سامانه تلفنی ۱۶۱۶ در راستای ارتباط دو سویه، بخش دیگری از موارد مطرح شده در این جلسه بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید