ویژه برنامه‌های شبکه جهانی الاهواز در ماه مبارک رمضان


تئاتر «تمر و لبن»، «شمیم السحور» ویژه سحرهای ماه مبارک، «الجسر الابیض» با موضوع خانواده و «قصص قرآنیه» برخی از عناوین برنامه‌های شبکه جهانی الاهواز در ماه مبارک رمضان است.

ویژه برنامه‌های شبکه جهانی الاهواز در ماه مبارک رمضان

به گزارش ایکنا از خوزستان، شبکه جهانی الاهواز ویژه برنامه‌هایی را به مناسبت ماه مبارک رمضان در دست پخش دارد که از جمله آن تئاتر «تمر و لبن» است. این برنامه با ساختاری نمایشی به موضوعات اجتماعی می‌پردازد و هر شب یک ضرب المثل محور نمایش قرار می‌گیرد و از این طریق پیام مورد نظر به مخاطب منتقل می‌شود.

برنامه «شمیم السحور» در سحرهای ماه مبارک رمضان پخش می‌شود که شامل بخش‌های مختلفی از جمله تفسیر دعای روزانه، داستان‌های آموزنده و پیام‌های پزشکی است.

برنامه «الجسر الابیض» عنوان یکی دیگر از برنامه‌های شبکه الاهواز است که به موضوعات مختلف در حوزه خانواده‌ می‌پردازد. رویکرد برنامه بحث خانواده، مواسات، امیدبخشی و امید به زندگی است.

میهمان ویژه هر روز این برنامه کارآفرین نمونه است که در برنامه به بیان حرفه و مسیر موفقیت خود در شغل مورد نظر می‌پردازد.

از دیگر بخش‌های این برنامه «نغمات سماویه» است که توسط مبتهلان برجسته استان اجرا می‌شود. همچنین یکی از بخش‌های قرآنی آن «قصص قرآنیه» است که موضوع آن بیان داستان‌های قرآنی است و توسط مهدی دغاغله اجرا می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خودروساز معروف موبایل می‌سازد!/ عکس