اعلام آمادگی دفاتر نمایندگی بعثه رهبری برای برگزاری جلسات آنلاین آموزش حج 99


اعلام آمادگی دفاتر نمایندگی بعثه رهبری برای برگزاری جلسات آنلاین آموزش حج 99

دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در سراسر کشور، برای برگزاری جلسات آموزش حج 99 به‌صورت آنلاین و غیرحضوری اعلام آمادگی کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: در آستانه برگزاری آموزش‌های مجازی زائران حج تمتع 1399، مدیریت آموزش بعثه مقام معظم رهبری، جلسه توجیهی کارشناسان آموزش دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری را به‌صورت ویدیو کنفرانس برگزار کرد.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی اخویان، مدیر آموزش بعثه مقام معظم رهبری در این جلسه از همه کارشناسان خواست تا تمامی زیرساخت‌ها و امکانات لازم را برای برگزاری جلسات آموزشی زائران به‌صورت مجازی و غیرحضوری در روزهای آینده فراهم کنند.


وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت در خصوص برگزاری اجتماعات و جلسات آموزش حضوری و همچنین بر اساس تصمیمی که از سوی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت اتخاذشده است، برنامه‌های آموزش زائران حج تمتع 1399 از روز چهارشنبه دهم اردیبهشت‌ماه به‌صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار می‌شود.


مدیر آموزش بعثه مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنامه و تقویم آموزشی زائران به دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در سراسر کشور اعلام‌شده و قرار شد که در تمامی استان‌ها برای برگزاری دوره‌های آموزش زائران به مدیران و روحانیان کاروان‌ها اطلاع‌رسانی کنند.


وی یادآور شد: برگزاری جلسات آموزشی به‌صورت حضوری بسیار تأثیرگذار و مهم است؛ اما با توجه به محدودیت‌های صورت گرفته از سوی ستاد مبارزه با کرونا، در حال حاضر تنها از طریق آنلاین و برخط دوره‌ها را برگزار می‌کنیم و پس از عادی شدن وضعیت شهرها، دوره‌های تکمیلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حضوری برای زائران برگزار خواهد شد.


حجت‌الاسلام اخویان خاطرنشان کرد: نرم‌افزارهای آموزشی و لوح‌های فشرده با موضوع آموزش کاروان‌های حج در که زائران می‌توانند افزون بر فراگیری دوره‌های آنلاین به‌صورت نرم‌افزاری این برنامه‌ها از طریق سامانه آموزش زائر به نشانی http://zaer.hajj.ir/ دنبال کنند. البته در حال حاضر امکان تشکیل کاروان‌های مجازی در بستر شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برای تمامی زائران فراهم‌شده است که می‌توانند برای برگزاری جلسات آموزشی از این طریق اقدام کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!