جمع‌آوری یک میلیارد و 670 میلیون تومان کمک مومنانه در خراسان جنوبی


جمع‌آوری یک میلیارد و 670 میلیون تومان کمک مومنانه در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - مسوول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: از آغاز رزمایش سراسری مواسات و کمک مومنانه تاکنون یک میلیارد و 670 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی مردم استان جمع‌آوری شده است.

مهدی هنری روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: رزمایش سراسری کمک مومنانه با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد چهارم اردیبهشت ما جاری در استان آغاز شد.

وی ادامه داد: همزمان با آغاز رزمایش، شناسایی خانواده‌های آسیب دیده از کرونا با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد و همکاری اتحادیه‌ها، اصناف و همه اقشار بسیج در دستور کار قرار گرفت.

مسوول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی اظهار داشت: لیست نهایی خانواده‌ها پس از استعلام و هماهنگی با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهیه شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای رزمایش تاکنون در سطح استان بیش از ۲۷۰ میلیون تومان کمک نقدی جمع آوری شده است.

هنری با بیان اینکه جمع آوری کمک‌های مردمی همچنان ادامه دارد عنوان کرد: همچنین ارزش ریالی کمک‌های غیرنقدی جمع‌آوری شده تاکنون یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

وی گفت: تاکنون ۱۴ هزار و ۳۴۳ بسته معیشتی در سطح استان توزیع شده که ۶ هزار و ۴۵۰ بسته مربوط به سازمان بسیج مستضعفین و ستاد کل سپاه و مابقی توسط خیرین، کمک‌های مردمی و نهادها در استان تامین شده است.

دبیر رزمایش کمک مومنانه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: بیش از ۴۸۰ پایگاه بسیج در اجرای این رزمایش فعال است و ۲ هزار و ۱۰۰ نفر از جهادگران و بسیجیان در مراحل اجرایی فعالیت دارند.

وی گفت: مرحله بعدی رزمایش در نیمه ماه مبارک رمضان در شب میلاد امام حسن (ع) و مرحله بعد در اواخر ماه رمضان انجام می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید