تلاش برای تعیین تکلیف قطعه 8 آزادراه شیراز- اصفهان


تلاش برای تعیین تکلیف قطعه 8 آزادراه شیراز- اصفهان

طی جلسه‌ای با حضور استاندار فارس و 2 نفر از منتخبان مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم تعیین تکلیف قطعه 8 از آزادراه شیراز- اصفهان، تاکید شد.

با حضور عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس، جعفر قادری و ابراهیم عزیزی 2 منتخب مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، موضوع تعیین تکلیف قطعه ۸ آزادراه شیراز - اصفهان و قطعه یک آزادراه شیراز - بوشهر، بررسی شد.

قادری در این نشست با اشاره به ظرفیتی که تبصره ۶ قانون مشارکت بخش‌های غیردولتی در اجرای طرح های عمرانی بخش راه و ترابری برای تبدیل بزرگراه‌ها به آزادراه فراهم کرده و نیز فرصتی که تبصره ۱۹ قانون بودجه سال ۹۹ برای تکمیل بزرگراه‌های موجود برای جذب مشارکت بخش غیردولتی فراهم کرده از استاندار و مسئولین اجرایی استان خواست که برای حل اختلاف بین متقاضیان مورد اشاره، ورود کنند.

این منتخب مردم شیراز و زرقان در مجلس، با اشاره به اینکه فرصت خوبی برای تکمیل کمربندی شرق شیراز به عنوان بزرگراه فراهم شده از مسئولین برای ورود سرمایه‌گذار و احداث این بزرگراه تقاضای کمک کرد.

قادری با اشاره به اینکه احداث قطعه ۸ آزادراه شیراز - اصفهان نسبت به سایر قطعات از اولویت بیشتری برخوردار بوده و تاثیر قابل توجهی بر رفع مشکل ترافیک در محدوده گویم (ورودی شمالغرب شیراز) دارد، از شرکت‌های پارس گستر و جهاد نصر، تقاضا کرد که با همراهی و تعامل و پذیرش مدل‌های ارائه شده برای همکاری، در مسیر تسریع احداث این قطعه از پروژه یاد شده، تلاش کنند.

در این جلسه مقرر شد که شرکت‌های جهاد نصر و پارس گستر ظرف مدت ۳ روز نسبت به ارائه یک مدل مناسب و تفاهم با همدیگر اقدام کنند تا در اسرع وقت عملیات اجرایی قطعه ۸ آزادراه شیراز اصفهان حدفاصل سه راهی قلات و بزرگراه حسینی الهاشمی شروع و در صورت امکان قطعه اول آزادراه شیراز - بوشهر حدفاصل قلات تا چهل چشمه بخش ارژن نیز اجرایی شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان