هواداران بروخه خواهان بازگشت کاوه رضایی شدند + عکس


هواداران بروخه خواهان بازگشت کاوه رضایی شدند + عکس

سایتی بلژیکی به احتمال بازگشت کاوه رضایی به بروخه پرداخته و از هواداران این تیم در مورد موافقتشان با این اتفاق سوالی پرسیده که پاسخ هواداران مثبت بوده است. نوشته هواداران بروخه خواهان بازگشت کاوه رضایی شدند + عکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

هواداران بروخه خواهان بازگشت کاوه رضایی شدند + عکس

رای مثبت هواداران به بازگشت کاوه رضایی به بروخه
نویسنده : پارس فوتبال دات کام خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۶
هواداران بروخه خواهان بازگشت کاوه رضایی شدند + عکس

سایتی بلژیکی به احتمال بازگشت کاوه رضایی به بروخه پرداخته و از هواداران این تیم در مورد موافقتشان با این اتفاق سوالی پرسیده که پاسخ هواداران مثبت بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت «voetbal۲۴» بلژیک درباره کاوه رضایی بازیکن ایرانی بازیکن پیشین استقلال که به صورت قرضی در تیم شارلوا بازی می کند، عنوان کرد که این تیم با یک آشنای قدیمی غافلگیر می شود.

این سایت نوشت:

تیم کلاب بروخه در حال کار برای فصل آینده است. وینسنت (مدیر اجرایی بروخه) و همکارانش شرایط تیم را آنالیز کرده و می دانند که در کدام نقاط نیاز به تقویت دارند. یک چیز قطعی است: باشگاه با بازگشت کاوه رضایی در این تابستان غافلگیر می شود. این بازیکن ایرانی که این فصل به صورت قرضی به شارلوا رفته است، شانس دوباره ای از سوی فیلیپه کلمنت (سرمربی بروخه) پیدا می کند.

ابتدای این فصل به نظر می رسید که رضایی آینده ای در تیم آبی و مشکی (شارلوا) نداشته باشد اما اکنون شرایط متفاوت است. این مهاجم در شارلوا تاثیرگذار بود و ممکن است خودش را به عنوان بازیکن مهمی در کلاب بروخه معرفی کند.

در انتهای این خبر از هواداران درباره بازگشت رضایی و اینکه آیا می تواند هنوز هم برای کلاب بروخه مهم باشد، نظرسنجی شده است. ۷۷ درصد از شرکت کنندگان در این رای گیری به بازگشت رضایی رای مثبت داده اند.

هواداران بروخه خواهان بازگشت کاوه رضایی شدند + عکس

منبع: خبرگزاری مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز