سامسونگ Galaxy M11 با دوربین سه‌گانه معرفی شد


سامسونگ Galaxy M11 با دوربین سه‌گانه معرفی شد

شرکت سامسونگ گوشی میان‌رده خود، M11 را با دوربین سه‌گانه و باطری 5000 میلی‌آمپری معرفی کرد.

سامسونگ Galaxy M11 با دوربین سه‌گانه معرفی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت کره‌ای سامسونگ گوشی‌های سری میان‌رده خود را با دو خانواده Galaxy A و Galaxy M تولید و روانه بازار می‌کند. این شرکت به تازگی یکی از گوشی‌های میان‌رده جدید خود را معرفی کرده است. Galaxy M11 سامسونگ جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت است که برای بازار میان‌رده آماده شده است و به دلیل شرایط این روز‌های جامعه، در سکوت خبری معرفی شده است. سامسونگ مشخصات این گوشی را در وبسایت اماراتی خود رونمایی کرد و هیچگونه کنفرانس خبری رسمی برای آن برگزار نکرد.

بیشتر بخوانید: مشخصات کامل Galaxy Tab S6 Lite فاش شد

Galaxy M11 که یک گوشی به صرفه از نظر اقتصادی است، یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی از جنس LCD دارد که نوع آن Infinity-O است و روزولوشن آن +HD است. همانطور که از نام این صفحه نمایش مشخص است، نمایشگر Galaxy M11 یک حفره بالای خود دارد که محل قرارگیری دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی این گوشی است. این دستگاه هوشمند در قاب پشتی خود مجهز به دوربینی سه‌گانه است که لنز اصلی آن ۱۳ مگاپیکسل، لنز اولتراواید آن ۵ مگاپیکسل است که در کنار این لنز‌ها یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی هم برای ترکیب دوربین آن در نظر گرفته شده است.

این گوشی هوشمند تازه معرفی شده دارای یک سنسور اثر انگشت است در کنار دوربین‌های این گوشی قرار گرفته است. سامسونگ از نظر سخت‌افزار داخلی تنوع خاصی در نظر گفته است. این گوشی دو نوع حافظه رم و دو مدل حافظه داخلی دارد که حافظه رم آن ۳ و ۴ گیگابایت ظرفیت و حافظه داخلی آن ۳۲ و ۶۴ گیگابایت ظرفیت خواهد داشت. در کنار این حافظه داخلی، سامسونگ قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه را در این گوشی فراهم کرده است که به گوشی اجازه می‌دهد تا ۵۱۲ گیگابایت را پشتیبانی کند.

سامسونگ Galaxy M11 با دوربین سه‌گانه معرفی شد

از نظر ارتباطی، گوشی میان‌رده Galaxy M11 دارای یک پورت USB-C و یک جک ۳.۵ میلیمتری صدا است. از نظر ارتباطات نرم‌افزاری هم این گوشی مجهز به GPS و پشتیبانی از فناوری ارتباطی ۴G LTE است. متأسفانه، این گوشی هوشمند دارای چیپست NFC نیست و نمی‌تواند از سیستم Samsung Pay یا هر نوع اپلیکیشن پرداختی دیگری بهره ببرد. Galaxy M11 دارای یک باطری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. سامسونگ هیچ اطلاعاتی از واحد پردازنده این گوشی منتشر نکرده است، اما گفته می‌شود پردازنده این گوشی Snapdragon 450 باشد.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت یا تاریخ عرضه این گوشی هوشمند از سامسونگ منتشر نشده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها