سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در اسفراین خودداری می کنند


سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در اسفراین خودداری می کنند

رئیس کمیسیون زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اسفراین گفت : متاسفانه سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در این شهر خودداری می کنند.

طلعت رگبار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهارکرد: در حال حاضر با معضل عدم وجود پارکینگ مناسب در اسفراین روبه رو هستیم و غالبا مشاهده می شود که مردم خودرو های خود را در خیابان ها پارک می کنند.
وی افزود : به علت ارزش بالای زمین باید با یک چشم انداز مناسب از ایده پارکینگ های هکتاری عبور کرده و به فکر ایجاد پارکینگ های طبقاتی باشیم تا این مشکل در شهر مرتفع شود .
این عضو شورای اسلامی شهر اسفراین با اشاره به عرض کم خیابان ها گفت : خیابان های اصلی و قدیمی اسفراین از عرض بسیار کمی برخوردار هستند و پارک کردن خودرو ها در کنار خیابان بیش از پیش از این عرض می کاهد و همین موضوع سبب ایجاد ترافیک می شود.
وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران باید به سرمایه گذاری در اسفراین توجه ویژه داشته باشند، اضافه کرد : متاسفانه به علت وجود بروکراسی پیچیده اداری بسیاری از سرمایه گذاران از ایجاد پروژه در این شهرستان خودداری کرده و سرمایه خود را به خارج از شهرستان هدایت می کنند و این روند موجب کند شدن فرایند توسعه در اسفراین می شود .
رییس کمیسیون زیست و خدمات شهری تصریح کرد: شورای شهر باید در استعداد یابی و تشویق افراد سرمایه گذار تلاش کرده و شهرداری نیز در این راستا زمینه روانساز ی و زدودن بروکراسی اداری ایجاد انگیزه کند.
رگبار گفت: سرمایه داران باید به کمک شورای شهر شتافته تا سریع تر در جهت توسعه و ایجاد رفاه هرچه بیشتر اسفراین قدم برداریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !