آمادگی جامعه ورزشی ایلام برای مشارکت در رزمایش «همدلی برای ایران همدل»


آمادگی جامعه ورزشی ایلام برای مشارکت در رزمایش «همدلی برای ایران همدل»

مدیرکل امور ورزش و جوانان استان ایلام از آمادگی جامعه ورزشی استان ایلام برای مشارکت در رزمایش «همدلی برای ایران _همدل» و کمک به مددجویان نیازمند این استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

«مظفر علیشائی» با حضور در آشپزخانه اطعام مهدوی کمیته امداد شهرستان ایلام و در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: نیکوکاران جامعه ورزش استان ایلام همواره در بروز حوادث و مشکلاتی همچون سیل، زلزله و مصیبت های دیگر همواره به کمک مردم آمده و در دستگیری از آسیب دیدگان حضور همه جانبه داشته اند و همبستگی خود را نشان داده اند.

وی افزود: در ماجرای همه گیر شدن ویروس کرونا و بروز مشکلات برای مردم این استان جامعه ورزشی استان با تمام توان پای کار آمده و اقدام به جمع آوری کمک کرده اند که تا کنون بیش از هزار سبد غذایی برای توزیع بین نیازمندان این استان را تهیه کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام تصریح کرد: از آنجایی که کمیته امداد دارای بانک اطلاعاتی دقیق و همه جانبه از وضعیت نیازمندان این استان است کمکهای جمع آوری شده با همکاری کمیته امداد بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

علیشائی افزود: نیکوکاران جامعه ورزشی استان علاوه بر تهیه بسته های غذایی، از طریق آشپزخانه اطعام مهدوی کمیته امداد و مشارکت در تأمین هزینه ها، در زمینه تهیه غذای گرم برای خانواده های مددجو و نیازمند هم همکاری خواهند کرد.

وی تصریح کرد: از آنجایی که هدف ما توزیع هدفمند این کمکها و رسیدن آنها به دست نیازمندان واقعی است مطمئن هستیم کمیته امداد در این باره با اطلاعات دقیقی که از وضعیت نیازمندان استان دارد همکار مطمئنی برای این جامعه نیکوکار خواهد بود.

علیشایی ادامه داد: از آنجایی که جامعه ورزشی استان همواره در زمینه کمک به نیازمندان و همکاری با کمیته امداد در این زمینه دغدغه داشته است ، با همکاری این نهاد مرکز نیکوکاری جامعه ورزشی استان را راه اندازی کرده و در طول سال برای کمک به مددجویان و نیازمندان برنامه دقیق دارند.

«قنبر موسی‌نژاد» مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این دیدار در سخنانی گفت: از آنجایی که این نهاد بانک اطلاعاتی دقیقی از وضعیت مددجویان و نیازمندان دارد این آمادگی را داریم که در زمینه خدمت رسانی به مردم نیازمند این اطلاعات را در اختیار دستگاههای دیگر قرار دهیم.

وی افزود: از آنجا که بانک اطلاعاتی کمیته امداد بصورت گسترده و فراگیر است زمانی که اطلاعات افراد رصد شود می توان به اطلاعات دقیق از وضعیت افراد و تصمیم گیری در نحوه خدمت رسانی به آنها دست پیدا کرد تا هر نوع کمکی به دست نیازمندان واقعی برسد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با تقدیر از مشارکت سازمان ورزش و جوانان استان و جامعه ورزشی این استان در دستگیری از نیازمندان گفت:این آمادگی را داریم که کمکهای دستگاههای گوناگون را به دست نیازمندان واقعی برسانیم.

موسی نژاد با اشاره به راه اندازی پویش#ایران_همدل افزود: خوشبختانه از زمان راه اندازی این پویش اقبال عمومی مردم نیکوکار برای پیوستن به آن روز به روز بیشتر بوده و کمکهای رسیده فراتر از پیش‌بینی ها بوده است که امیدواریم در روزهای آینده پیوستن به این پویش در سطح استان و سازمان‌ها گسترده‌تر شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی